Навчання іншомовного письма засобами інтерактивних методів на уроках англійської мови в старшій школі (ID:185388)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЬМА ЗАСОБОМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. 5
1.1. Особливості навчання іншомовного письма. 5
1.2. Зміст навчання іншомовного письма в старшій школі 7
1.3. Інтерактивні методи навчання іншомовного творчого письма 10
РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЬМА ЗАСОБОМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. 14
2.1 Стан навчання іншомовного письма в старшій школі засобом інтерактивних методів навчання 14
2.2 Фрагмент уроку англійської мови в 10 класі із застосуванням інтерактивного методу «Дерево рішень» з метою написання есе з теми «How can we make our city a better place to live?» 18
ВИСНОВКИ 19
CПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20
ДОДАТОК 22
Зразок роботи
ВСТУП
Письмове спілкування є невід’ємною складовою суспільної культури. Щодня створюються нові писемні повідомлення з метою обміну інформацією. Однак дуже часто в освітньому процесі розвиткові умінь письма як виду мовлення приділяється незначна увага, і письмо стає лише засобом контролю. Сучасна методика розглядає письмо в його комунікативній значущості, ставлячи за мету навчити учнів висловлювати свої думки у письмовій формі відповідно до ситуації спілкування у межах знайомих тем та ситуацій. Для визначення рівня сформованості у випускників шкіл навичок та вмінь, необхідних для вирішення на письмі комунікативних завдань, до зовнішнього незалежного оцінюванням з іноземної мови включено письмове завдання з розгорнутою відповіддю, відтак старшокласників важливо навчити висловлювати ідеї у вигляді зв’язного тексту близького до академічного.
У контексті інтеграції України до європейської і світової спільнот питання підвищення якості іншомовної освіти є надзвичайно актуальним, а тому перед учителями іноземних мов актуальним стало завдання пошуку шляхів оптимізації процесу навчання та розвитку позитивної мотивації учнів до вивчення мов. Одним із можливих варіантів розв’язання цієї проблеми є використання інтерактивних методів навчання, які містять у собі широкий спектр дидактичних можливостей.
Питаннями класифікації інтерактивних методів займалися М. Кларін, О. Пометун. Однак більшість з них обмежуються загальними рекомендаціями щодо застосування інтерактивних методів на уроках іноземної мови взагалі без урахування специфіки конкретного виду мовленнєвої діяльності та вікових особливостей учнів.
Зважаючи на актуальність окресленої проблеми темою курсової роботи є «Навчання іншомовного письма засобами інтерактивних методів на уроках англійської мови в старшій школі».
Об'єктом курсової роботи є навчання іншомовного писемного мовлення на уроках англійської мови в старшій школі.
Предметом є використання інтерактивних методів під час навчання творчого письма.
Метою роботи є дослідити ефективність використання інтерактивних методів під час навчання творчого письма.
Відповідно до мети визначено основні завдання дослідження:
1. Дослідити особливості навчання іншомовного писемного мовлення.
2. Визначити зміст навчання іншомовного письма в старшій школі.
3. Визначити інтерактивні методи для навчання іншомовного письма.
4. Проаналізувати шкільні підручники та дати оцінку сучасному станові навчання іншомовного письма інтерактивними методами.
5. Розробити фрагмент уроку присвячений написанню есе з певної теми у 10 класі.
Теоретичну значущість роботи становить узагальнення основних сучасних теоретичних досліджень із проблеми навчання іншомовного письма засобом інтерактивних методів на уроці англійської мови.
Практична значущість роботи полягає у можливості використання проаналізованих інтерактивних методів навчання письма, беручи до уваги зазначені передумови їх впровадження в навчальний процес.
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, додатків та списку використаної літератури.
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, додатку та списку використаних джерел.
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЬМА ЗАСОБОМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
1.1. Особливості навчання іншомовного письма
Перш за все варто зауважити, що в методичній літературі існує декілька підходів щодо трактування поняття «письмо». Одне із значень передбачає, що письмо – це техніка використання графічної та орфографічної систем мови як знакових систем фіксації мовлення, що дозволяють передавати інформацію на відстані і закріпити її в часі. Письмо в широкому розумінні, або писемне мовлення, – специфічний, активний, продуктивний вид мовленнєвої діяльності, який передбачає уміння кодувати інформацію з урахуванням графічного каналу зв’язку [6, c. 190].
Інші роботи з даної категорії: