0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Метод проектів на уроках зарубіжної літератури (ID:212141)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..………...3 Розділ І.МЕТОД ПРОЕКТІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ…….....6 1.1. Із історії виникнення методу проектів……………………………....6 1.2. «Анатомія » навчального проекту……………………..………………… .... . 8 1.3. Питання і проблеми……………………………………………………………16 РОЗДІЛ ІІ. ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА……...….20 2.1. Актуальність методу проектів як ефективної технології навчання………..20 2.2 . Етапи проектної діяльності………………...……............................................25 2.3. Використання методу проектів як засіб формування комунікативно-мовленнєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури………..28 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..…35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………...……..37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. МЕТОД ПРОЕКТІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ 1.1. Із історії виникнення методу пректів Основоположником педагогічного методу проектів вважається Дж.Дьюї (1859-1952), американський філософ-прагматик, психолог і педагог. Щоправда, в жодній зі своїх праць він не вживає слово «проект» стосовно педагогічного методу. Однак кожна сторінка, написана рукою Дьюї, випромінює пафос зв'язку школи з життям, з особистим досвідом дитини й колективним досвідом людського суспільства. За його концепцією прагматизму: - здібності дитини закладені природою, а школа має створити умови для її розкриття; - знання повинні служити для пристосування людини до навколишнього середовища і мати практичну спрямованість; - головне – не кількісні характеристики знань, придбаних учнями в школі, а вміння використовувати їх у конкретній ситуації; - важливо підкорити зміст навчання рішенню практичних проблем, що відповідають силам, підготовці й інтересам дитини; - рішення проблем вимагає розумової і фізичної праці, що має розвивальну і суспільну цінність Все це - ознаки школи, основною формою організації освітнього процесу якої є проектна діяльність. З початку XX ст. метод проектів стає надзвичайно популярним в американській школі. Американці назвали метод проектів «наш метод шкільної роботи». У 1910 році професор Е.Колінз запропонував першу у світі класифікацію навчальних проектів: 1) проект ігор - дитячі заняття, безпосередньою метою яких є участь у різного роду груповій діяльності ( різноманітні ігри, народні танці, драматизації, різного роду розваги тощо); 2) « екскурсійні проекти», які передбачали доцільне вивчення проблем, пов'язаних із навколишнім середовищем і суспільним життям; 3) розповідні проектш - розробляючи їх, діти мали на меті «отримати задоволення від розповіді в різних формах»: усній, письмовій, вокальній (пісня), художній (картина), музичній ( гра на роялі) тощо; 4) «конструктивні проекти» націлені на створення конкретного, корисного продукту: приготування какао для шкільного сніданку, будівництво сцени для шкільного театру тощо. На межі 1910 -1920 -х рр.метод проектів входить в практику вітчизняної школи. Це історія, сповнена драматизму. Сучасні дослідники історії педагогіки відзначають, що використання «методу проектів» у радянській школі в 1920-х роках насправді призвело до неприпустимого падіння навчання. Причинами цього явища були: 1) відсутність підготовлених педагогічних кадрів, здатних працювати з проектами; 2) слабка розробленість методики проектної діяльності; 3) гіпертрофія «методу проектів» в обмеженні інших методів навчання; 4) поєднання «методу проектів» з педагогічно неграмотною ідеєю «комплексних програм». Однак останнім часом, у звязку зі становленням парадигми особистісно орієнтованої освіти, метод проектів переживає друге народження як ефективне доповнення до інших педагогічних технологій, що сприяють становленню особистості – суб’єкта діяльності та соціальних стосунків. Найбільш поширене визначення методу проектів таке – це «система навчання, за якої учні здобувають знання й уміння в процесі планування і виконання поступово ускладнюваних практичних завдань-проектів». У процесі відродження методу проектів сьогодні перед нами стоять ті ж завдання, які стояли перед його фундаторами. Вони полягають у вихованні людини, «яка вміє працювати, постійно виявляючи свою ініціативу, яка ставить собі широкі практичні завдання і може їх виконувати» ( В.Килпатрик) 1.3 «»Анатомія» навчального проекту Основні вимоги до проекту Робота за методом проектів - це відносно високий рівень складності педагогічної діяльності, який передбачає серйозну кваліфікацію вчителя. Якщо більшість загальновідомих методів навчання вимагають наявності лише традиційних компонентів навчального процесу - вчителя, учня ( або групи учнів) і навчального матеріалу, який необхідно засвоїти, то вимоги до навчального проекту— цілком особливі: 1. Необхідна наявність соціально значущої задачі (проблеми) - дослідної, інформаційної, практичної. Подальша робота над проектом - це розв'язання даної проблеми. В ідеальному випадку проблема означена перед проектною групою зовнішнім замовником. 2. Робота над проектом розпочинається з планування дій щодо розв'язання проблеми Найважливішою частиною плану є поопераційне розроблення проекту, в якому зазначений перелік конкретних дій із вказівкою виходів, термінів і відповідальних. Але деякі проекти (творчі, рольові) не можна одразу чітко спланувати цілком. 3. Кожний проект обов’язково вимагає дослідної роботи учнів. Таким чином, відмінна ознака проектної діяльності - пошук інформації, яка потім буде оброблена , осмислена й подана учасниками проектної групи. 4. Результатом роботи над проектом , інакше кажучи, виходом проекту є продукт і його презентація на завершальному етапі Отже проект-це «п'ять П»: Проблема - Проектування (планування) - Пошук інформації - Продукт -Презентація. Шосте «П» проекту - його ІІортфоліо, тобто Папка, в якій зібрано всі робочі матеріали проекту, у тому числі чернетки, денні плани, звіти та ін. Важливе правило : кожний етап роботи над проектом повинен мати свій конкретний продукт!! Будь-який проект, незалежно від типу, має практично однакову структур. Це дозволяє скласти єдину циклограму проведення проекту будь-якого типу ( довгострокового або короткострокового, групового або індивідуального) і будь-якої тематики. Класифікація проектів за відповідною діяльністю учнів. Навчальний проект як комплексний і багатоцільовий метод має велику кількість форм і різновидів. Щоб розібратися в них, потрібні, принаймі,три різноманітні класифікації. Розпочнемо з найголовнішої, яка визначає змістову специфіку кожного проекту. Практико- орієнтований проект націлений на соціальні інтереси самих учасників проекту або зовнішнього замовника. Продукт заздалегідь визначений і може бути використаний у житті класу, школи, мікрорайону, міста, держави. Палітра різноманітна - від навчальної допомоги для кабінету фізики до пакету рекомендацій щодо відновлення економіки України. Важливо оцінити реальність використання продукту на практиці і його спроможність розв'язувати порушену проблему. Такі проекти можуть проводитися ( з певними застереженнями) в межах класно-урочної діяльності. 2) Міжпредметпі проекти здійснюються винятково в позаурочний час і під керівництвом декількох фахівців з різних галузей знань Вони вимагають глибокої змістовної інтеграції уже на етапі порушення проблеми. Наприклад, проект з теми «Проблема людської гідності в суспільстві XIX - XX ст..» вимагає наявності одночасно історичного, літературознавчого, культурологічного, психологічного й соціологічного підходів. Проекти можуть розрізнятися й за характером контактів між учасниками. Вони можуть бути: * внутрішньокласними; * внутрішньошкільними; * регіональними(різного масштабу); * міжрегіональними ( в межах держави); * міжнародними. Останні два типи проектів, як правило, є телекомунікаційними, оскільки вимагають для координації діяльності учасників взаємодії в мережі Інтернет, а отже, орієнтовані на використання сучасних комп'ютерних технологій.[16] Класифікація проектів за тривалістю Міні-проекти можна провести впродовж одного уроку або його частини. їх застосування найбільш продуктивне на уроках іноземної мови. Короткострокові проекти вимагають відведення 4-6 уроків. Уроки використовують для координації діяльності учасників проектних груп, тоді як основна робота щодо збору інформації, виготовлення продукту й підготовки презентації здійснюється під час позакласної діяльності і вдома. Тижневі проекти здійснюються в групах у ході проектного тижня. Для їх виконання потрібно приблизно 30-40 годин і вони цілком проходять за участі керівника. Можливе поєднання класних форм роботи ( майстерні, лекції, лабораторний експеримент) з позакласними ( екскурсії, експедиції, натурні відео зйомки та ін.) все це в поєднанні з глибоким «зануренням» у проект робить проектний тиждень оптимальною формою організації проектної діяльності. Річні проекти можуть здійснюватися як у групах, так і індивідуально. У деяких школах ця робота традиційно проводиться в межах учнівських наукових товариств. Цілком річний проект - від визначення проблеми й теми до презентації ( захисту) виконується в позаурочний час. Форми продуктів проектної діяльності Вибір форми продукту проектної діяльності - важлива організаційна задача учасників проекту. Від її розв'язання значною мірою залежить, наскільки виконання проекту буде захоплюючим, захист проекту - презентабельним і переконливим, а запропоновані розв'язання - корисними для розв'язання вибраної соціально значущої проблеми. Іноді буває, що вид продукту одразу означений темою проекту. Наведемо перелік можливих виходів проектної діяльності: • Web – сайт,атлас, виставка, газета, журнал, карта, колекція, костюм, • макет, мультимедійний продукт, оформлення кабінету, лист до... ,серія ілюстрацій, казка, довідник, свято, пакет рекомендацій. Ось деякі приклади вдало вибраних продуктів проектної діяльності: 1) щоденник подорожі римськими провінціями епохи розпаду Імперії (відеомонтаж із власним коментарем); 2) популярний посібник «Право на кожний день» ( брошура із рекомендаціями і відеофільм); 3) частотний словник англійського молодіжного сленгу; 4) розділи з підручника майбутнього «Біологія й екологія»; 5) збірка науково-фантастичних творів учнів 6-го класу «Як приймали людей у Середньовіччі»; 6) колекція софізмів, неможливих математичних об'єктів і цікавих чисел.
Інші роботи з даної категорії: