0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні зарубіжні методики викладання іноземних мов (ID:214492)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні особливості формування різних методик викладання іноземних мов 1.1. Історія методики викладання іноземних мов 1.2. Різновиди зарубіжних методик викладання іноземної мови Розділ 2. Сучасні методики викладання іноземної мови в середній школі 2.1. Перекладні та прямі методи 2.2. Усний метод Гарольда Пальмера та методична система навчання читання Майкла Уеста 2.3. Аудіо-лінгвальний метод, аудіо-візуальний метод, сугестивний та комунікативний метод Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Методика викладання англійської мови це наука, яка постійно знаходиться у пошуку найбільш ефективного способу навчання людини мові. У сучасному світі англійська мова є мовою міжнародного спілкування, а існуючий попит на якісні послуги з навчання цій мові вимагає стрімкого розвитку методики викладання англійській мові. Кожного року створюються нові підручники, розробляються нові методики викладання, проводяться чисельні дослідження для винайдення найкращого способу навчання мові. Спочатку всі способи навчання іноземних мов запозичувалися з програм, розроблених для навчання так званим «мертвим мовам» - латині і грецької мови, в рамках яких практично весь освітній процес зводився до читання і перекладу. Вивчення іноземної мови має таку ж довгу традицію як і сама мова. Протягом всього часу утримувався контакт між групами людей, які розмовляли різними мовами. Бажання спілкування з іншими завжди було притаманне людській натурі, хоча різні були наміри і цілі, які спонукали людину до утворення діалогу. Сформалізована шкільна наука утворювалася в моменті визначення однієї з мов (наприклад грецької) офіційним засобом спілкування на даній території. Саме тоді почали задумуватися, в який спосіб її навчати, тобто як організувати і запланувати дидактичний процес, на які елементи звернути увагу, як систематизувати лінгвістичні знання, аби можно було їх передати іншим. Викладацька діяльність могла мати різні форми, залежно від того, як розумілося то, чим є мова, а також то, як має відбуватися процес її навчання. Всі ці взаємопов’язані між собою фактори сприяли утворенню різних метод навчання іноземних мов. Основним методичним принципом навчання іноземної мови більшість сучасних дослідників (І.Л. Бім, І.М. Верещагіна, В.С. Коростелёв, Є.І. Пассов та ін.) вважають принцип комунікативності, який передбачає таку організацію процесу навчання, при якій моделюються основні риси реального процесу комунікації, тому вважаємо за необхідне більш детально зупинитися на поняттях комунікативності та процесу спілкування в психолого-педагогічних науках. На думку психологів (Г.М. Андрєєва, Н.І. Гез, І.О. Зимня, О.О. Леонтьєв, Л.А. Петровська та ін.) успішність оволодіння іноземною мовою визначають не тільки розумові когнітивні процеси, пов'язані з розумом, розсудливістю, але і афективна сфера, що відноситься до емоцій і почуттів, тому в психології активно вивчалися так звані особистісні чинники, багато з яких виявилися релевантними для вивчення іноземної мови. Метою курсової роботи є дослідження сучасних зарубіжних методик викладання іноземних мов. Об’єктом дослідження є методити вивчення іноземних мов. Предметом дослідження є особливості використання зарубіжних методик викладання іноземних мов. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких питань:  охарактеризувати історію методики викладання іноземних мов;  вивчити різновиди зарубіжних методик викладання іноземної мови;  проаналізувати перекладні та прямі методи;  визначити особливості усного методу Гарольда Пальмера та методичної системи навчання читання Майкла Уеста;  дослідити аудіо-лінгвальний метод, аудіо-візуальний метод, сугестивний та комунікативний метод. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: