0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ключові особливості східного та західного типів виховання (ID:227735)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2017
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ Розділ 1 Національна система виховання: історія поняття, основні класифікації і підходи. 1.1. Система виховання: підходи до визначення поняття 1.2. Класифікація і підходи до оцінки національних систем виховання Розділ 2 Особливості східного і західного типів виховання 2.1. Особливості національних систем східного типу виховання 2.2. Ключові характеристики національних систем західного типу виховання Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Система виховання: підходи до визначення поняття Нещодавно у педагогіку увійшло поняття «виховна система». Проявлення цього поняття детерміноване впливом на теорію і практику виховання ідеї системного підходу, які набули значної популярності і поширились в сучасній науці і техніці. Завдяки дослідженням науковців Л. І. Нoвикoвoї, Є. В. Бондаревської, С. В. Кульневича, І. А. Колесникової, Є. В. Баришнікова, С. В. Кулікової, Є. Н. Степанова та інших, були закладені основи теорії і методології виховних систем. Це дозволяє збагатити педагогіку новими знаннями про системну природу і сутність виховального процесу, його складових і структури, закономірностей будови, управління, шляхи і способи розвитку впливу на особистість дитини. В науковій літературі існує декілька визначень, за допомогою яких дослідники намагались відобразити сутність даного феномену. Л. І. Новикова ті її колеги Н. Л. Селиванова і В. А. Караковський пропонують такі дефініції: «Виховна система – це цілісний соціальний організм, який виник в процесі взаємодії основних компонентів виховання (цілі, субʼєкти, їх діяльність, спілкування, відносини, матеріальна база) і володіє такими інтегративними характеристиками, як спосіб життя колективу, його психологічний клімат. Виховна система – це комплекс, що розвивається в часі і просторі, складається із взаємоповʼязаних компонентів: цілей, заради яких система створюється; спільної діяльності людей, що її реалізують; самих людей як субʼєктів цієї діяльності; освоєного ними середовища; відносин, що виникають між учасниками діяльності; керування, що забезпечує життєздатність і розвиток системи» [33, с. 14].
Інші роботи з даної категорії: