ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ (ID:277542)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ 5
1.1. Теоретичні основи формування ключових компетентностей: європейський підхід та українська практика 5
1.2. Формування компетентностей у молодших школярів у контексті сучасних освітніх реформ 11
Висновки до 1 розділу 17
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 18
2.1. Психолого-педагогічні умови формування ключових компетентностей учнів початкових класів на інтегрованих уроках 18
2.2. Інтеграція уроків іноземної мови з іншими навчальними предметами як шлях формування ключових компетентностей молодших школярів 29
2.3. Програма інтегрованих уроків з іноземної мови у 1 класі 39
Висновки до 2 розділу 46
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 48
3.1. Організація та методика проведення експерименту 48
3.2. Аналіз результатів застосування інтегрованих уроків з іноземної мови з метою формування ключових компетентностей молодших школярів 73
Висновки до 3 розділу 80
ВИСНОВКИ 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Проблемі формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ присвячені праці вітчизняних та зарубіжних науковців – В. О. Артемова, Л. В. Банкевич, І. В. Баценка, І. М. Бермана, А. Є. Боковні, В. А. Бухбіндер, Н. Г. Вишнякової, В. Є. Горбачова, Ю. В. Гнаткевич, О. Ю. Долматовської, Ю. О. Жлуктенко, В. С. Коростильова, О. Б. Тарнопольського та ін. Попри наявність певних здобутків відносно розв’язання проблеми навчання спілкування іноземною мовою, практичне їх застосування свідчить про те, що необхідно підвищувати рівень оволодіння іншомовним лексичним матеріалом в учнів загальноосвітніх шкіл, що зумовлює актуальність обраної теми дослідження.
Об’єкт дослідження: процес формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
Предмет дослідження: формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
Мета роботи ¬– обґрунтувати ключові компетентності молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
Поставлена мета зумовлює необхідність виконання таких завдань:
1. З’ясувати дидактичні передумови та обґрунтувати теоретичні аспекти ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
2. Виявити методичні труднощі, що зустрічаються у засвоєнні ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
3. Визначити джерело та критерії відбору ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
4. Аналіз та уточнення етапів формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
5. Експериментально перевірити ефективність формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках іноземної мови в контексті сучасних освітніх реформ.
Для розв’язання зазначених вище завдань були використані такі загальнонаукові методи дослідження:
• наукова дедукція, системний аналіз й всебічне вивчення психолого-педагогічної, лінгвістичної та методичної літератури для того, щоб обґрунтувати теоретичні засади й положення дослідження;
• групування, порівняння та класифікація при розгляді лінгвістичних особливостей англійської лексики і визначенні методичних труднощів її засвоєння учнями;
• педагогічне спостереження, моделювання процесів і ситуацій з метою
з’ясування рівня ефективності формування англомовної комунікативної компетенції;
• тестування учнів для поточного й підсумкового контролю рівня сформованості комунікативної компетенції та їх опитування для пошуку шляхів удосконалення процесу вивчення лексики;
• експеримент.
Структура роботи визначається її метою та завданнями. Дослідження складається зі вступу, трьох розділів та списку використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: