“Застосування інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі “ (ID:282783)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ ………………………………………………………………………………....3
Розділ І. Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі
1.1.Педагогічні засади впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес в зарубіжній і вітчизняній педагогіці……………………………………....5
1.2.Зміст і завдання інтерактивного навчання в умовах сучасної системи освіти………………………………………………………………………………..11
1.3.Впровадження технологій колективно-групового навчання в навчальний процес початкової школи…………………………………………………………..14
Розділ ІІ. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій в навчально- виховному процесі початкової школи
2.1. Експериментальна модель застосування інтерактивних технологій в навчально- виховному процесі початкової школи………………………………..27
2.2.Дослідницько-експериментальна перевірка ефективності експериментальної моделі застосування інтерактивних технологій на уроках в початковій школі………………………………………………………………………………...35
Висновки……………………………………………………………………………41
Список використаних джерел…………………………………………………...43
Додатки……………………………………………………………………………..45
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Упродовж останнього десятиріччя в суспільстві все більше проявляється невдоволення результатами системи шкільної освіти, що, у свою чергу, зумовлює потребу її реформування. Для вирішення цього питання важливо розробити стратегічні напрями розвитку загальної середньої освіти на перспективу. Головною є проблема визначення пріоритетів освіти та її реформування.
Мета сучасної школи полягає передусім у тому, щоб виховувати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати та лічити, розв'язувати задачі, доводити теореми, запам'ятовувати сюжети творів, дати історичних подій тощо.
Саме тому, на мій погляд, слід сконцентрувати зусилля батьків і педагогів, сім'ї та школи на розвитку дитини в дошкільному і молодшому шкільному віці.
Але для того, щоб забезпечити головний стратегічний напрям розвитку системи освіти, що лежить в площині розв'язання проблеми розвитку особистості дитини, на мою думку, слід переходити до технологізації навчально-виховного процесу в дитячому садку і початковій школі.
Сьогодні пропонується широкий спектр стратегій, методик, технологій, але не всі вони адаптовані до умов масової школи або можуть функціонувати лише в авторському виконанні. Немає сумнівів: вчитель повинен глибоко усвідомлювати свою систему роботи, особисто сформувати концептуальне бачення педагогічної системи, в яку буде включатись учень; ефективно переробляти інформацію
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування сутності інтерактивних технологій навчання та їх впровадження в навчально-виховний процес .
При написанні даної курсової роботи було поставлено наступні завдання:
● проаналізувати науково-методичну літературу з проблеми дослідження;
● проаналізувати стан проблеми використання інтерактивних методів навчання в теорії і практиці шкільної освіти;
● перевірити вплив експериментальної моделі застосування інтерактивних технологій на рівень знань молодших школярів.
Об'єктом дослідження є процес здійснення розвитку учнів через використання інтерактивних методів навчання
Предмет дослідження це процес застосування технології інтерактивного навчання молодших школярів.
Інші роботи з даної категорії: