0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українських народних казок (ID:299968)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 88
Рік виконання: 2019
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК 8 1.1. Проблема морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічній літературі 8 1.2. Сучасні дослідження проблеми морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку у дошкільній педагогіці 17 1.3. Українська народна казка як засіб морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку 25 РОЗДІЛ 2. КСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК 34 2.1. Характеристика рівнів сформованості морально-етичної вихованості дітей старшого дошкільного віку 34 2.2. Система роботи щодо морально-етичної вихованості дітей старшого дошкільного віку 44 2.3. Аналіз результатів дослідженння 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 73
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зважаючи на актуальність та практичне значення проблеми, її недостатня теоретична розробленість, темою дипломної роботи ми обрали «Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українських народних казок». Об’єкт дослідження: процес морально-етичного виховання у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – українські народні казки як засіб морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити систему роботи щодо морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українських народних казок. Завдання дослідження: 1. Обґрунтувати проблему морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічній літературі 2. Розкрити особливості роботи з українською народною казкою як засобом морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку. 3. Розробити та експериментально перевірити ефективність системи роботи щодо морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українських народних казок. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, метод вивчення наукової літератури та нормативних і державних документів; - емпіричні: педагогічне спостереження, бесіда, анкетування, експеримент, методи математичної обробки даних. Структура роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел (79 найменувань), 6 додатків на 16 сторінках. Ілюстративний матеріал подано в 2 таблицях та 3 рисунках. Основний зміст роботи викладено на 65 сторінках, загальний зміст – на 88 сторінках.
Інші роботи з даної категорії: