0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ПРИРОДНИЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (ID:303966)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 52
Рік виконання: 2010
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………..…стор. 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ПРИРОДНИЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Мислення як процес та його розвиток у молодших школярів………...5 1.2. Формування операцій мислення в учнів початкової школи…………..9 1.3. Формування науково-природничого мислення на уроці як основній формі організації навчання в початкових класах…………………………...……11 РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ПРИРОДНИЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Аналіз шкільних програм по вивченню природознавства……….......14 2.2. Характеристика технологій для початкової школи……………..……16 2.3. Технологія методу проектів у викладанні природознавства………...22 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ПРИРОДНИЧОГО МИСЛЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ 3.1. Впровадження методу проектів в експериментальному класі……….26 3.2. Методика формування науково-природничого мислення під час виконання конкретних тем проекту……………………………………………….30 3.3. Визначення рівня сформованості науково-природничого мислення учнів початкових класів……………………………………………………………44 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі розвитку суспільства з його глобалізацією та комп’ютеризацією необхідним є новий, особливий тип мислення. Людство має перед собою низку екологічних, природознавчих проблем. Тому наприкінці XX століття склався новий тип організаційної культури діяльності – проектно-технологічний. Дітей потрібно вже з початкової школи готувати мислити нестандартно. Адже саме в цьому віці закладаються основи світобачення, екологічної культури, особливості та якості мислення, страх чи розуміння природи як цілісної системи. Формувати особливий тип мислення в молодших школярів, творчість, світогляд покликана технологія проектів як особливий вид взаємодії учня та вчителя. Найбільш поширена вона для формування науково-природничого мислення. Для початкової школи технологія розроблена недостатньо, тому потребує сучасного підходу до тематики проектів природничого змісту та до методології їх використання. У дипломній роботі висвітлюються результати проведення досліджень по вивченню втілення технології проектів для формування мислення в учнів початкової школи та показана її ефективність. Об'єкт дослідження: формування науково-природничого мислення в молодших школярів. Предмет дослідження: процес формування науково-природничого мислення за допомогою застосування сучасної педагогічної технології. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування і експериментальна перевірка інноваційної педагогічної технології для ефективного формування науково-природничого мислення учнів початкової школи. Гіпотеза: використання методу проектів як сучасної педагогічної технології може сприяти більш ефективному формуванню мислення учнів початкової школи. Завдання наукової роботи: 1. Провести аналіз психолого-педагогічної, методичної літератури з теми дослідження та визначити особливості мислення учнів початкової школи. 2. Визначити технологію формування науково-природничого мислення. 3. Розробити методику проведення досліджень відповідно до теми. 4. Провести експериментальну роботу з теми дослідження в умовах початкової школи та визначити ефективність технології. Методи дослідження: теоретичні - вивчення, аналіз психолого-педагогічної літератури з теми дослідження, визначення ефективної технології формування науково-природничого мислення; практичні - проведення експерименту в умовах початкової школи, аналіз результатів дослідження.
Інші роботи з даної категорії: