0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток естетичних почуттів учнів початкових класів засобами проектних технологій навчання (ID:310454)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 47+додатки
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………….... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ………… 6 1.1. Розвиток естетичних почуттів в історико-педагогічному контексті ………………………………………………….. 6 1.2. Сутність поняття «естетичні почуття»……………………….. 11 1.3. Особливості використання проектних технологій навчання для розвитку естетичних почуттів учнів початкових класів …………… 17 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ……………………………………………………………….. 24 2.1. Аналіз стану використання проектних технологій навчання для розвитку естетичних почуттів учнів початкових класів……………. 24 2.2. Психолого-педагогічні умови розвитку естетичних почуттів учнів початкових класів засобами проектних технологій навчання........ 33 ВИСНОВКИ………………………………………………………... 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………….. 43 ДОДАТКИ ………………………………………………………….. 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Естетичному вихованню підростаючого покоління належить унікальна роль у загальній стратегії духовного відродження і становлення українського суспільства. Разом з тим, в освітньому процесі ми можемо спостерігати ситуацію, коли прорахунки та помилки соціальної й економічної політики держави призвели до певного ігнорування світоглядної культури української нації (таких, наприклад, її компонентів, як мистецтво, релігія, національні традиції, мова тощо). Як наслідок, знизився рівень естетичної культури підростаючого покоління. Саме тому, проблема формування естетичних почуттів у дітей стає однією з найважливіших у педагогічній теорії та практиці. Формування художньо-естетичної культури, творчих здібностей особистості, виховання естетичних смаків, почуттів, потреб набуває особливої значущості саме у молодшому шкільному віці, оскільки знання, вміння та навички, отримані у цьому віці значним чином впливають на подальший розвиток дитини [2, с.33]. Історія розвитку людської цивілізації засвідчує, що в усі часи у різних виховних системах неабияка увага приділялася проблемам естетичного виховання підростаючого покоління. У сучасних державних документах, що стосуються питань освіти і виховання (Національна доктрина розвитку освіти України в ХХI столітті, державна програма «Освіта» Україна ХХІ століття) визначається як актуальне завдання формування духовних смаків, ідеалів особистості, розвиток її естетичних почуттів та художньо-творчих здібностей. На жаль, сучасна молодь характеризується невисоким рівнем розвитку естетичної культури, що, безперечно, відображається на її здатності сприймати красу в оточуючому світі, усвідомлювати її та змінювати світ за законами краси.
Інші роботи з даної категорії: