0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Казка як засіб формування навичок зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ (ID:32394)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2012
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ 1.1.Характеристика мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 1.2.Рівні ЗНМ та їх загальна характеристика у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення 1.3.Стан лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРНИХ ТВОРІВ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ 2.1.Особливості використання фольклорних творів у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвиненням мовлення 2.2.Розвиток зв'язного монологічного мовлення шляхом казкотерапії у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: