Зразок роботи
Педагогіка — багатогалузева наука, яка охоплює всі аспекти навчання і виховання особистості. Однією з її галузей є вікова педагогіка — наука, що вивчає закономірності навчання і виховання людей різних вікових груп. Суттєвий пласт вікової педагогічної проблематики стосується навчання і виховання дітей дошкільного віку. Саме на цьому проблемному полі функціонує одна із складових вікової педагогіки — дошкільна педагогіка.
Дошкільна педагогіка — наука про закономірності виховання і навчання дітей від народження до вступу до школи. Ядром інтересу дошкільної педагогіки є дитина віком до 6—7 років і чинники, що впливають на її розвиток у сім´ї, дошкільних закладах, суспільстві загалом. Значущість її досліджень, рекомендацій обумовлена тим, що саме в цьому віці найстрімкіше розвиваються фізичні та психічні якості дитини, формуються контури її як особистості. Саме у прилученні дитини до світу людей полягає найважливіше завдання дошкільної педагогіки, реалізація якого на кожному історичному етапі, у різних соціальних, етнічних, культурних середовищах має свої особливості. У цьому процесі беруть участь батьки, педагоги, соціальні спільноти, суспільство загалом; позначаються на ньому події та явища навколишньої дійсності, природа. Він є невіддільним від повсякденного буття дитини, де вона здобуває життєвий досвід, розвивається фізично, розумово, духовно, психічно.
Метою даної курсової роботи є дослідити вплив дидактичних ігор при підготовці старших дошкільників та їх ознайомленні із технікою.
Завдання курсової роботи:
• Вдосконалити знання про дошкільну педагогіку;
• Ознайомитися з основними видами дидактичних ігор;
• Дослідити вплив дидактичних ігор при підготовці дошкільників;
• Охарактеризувати вплив досліджуваних ігор при ознайомленні дошкільників із технікою.
Об’єктом дослідження курсової роботи є безпосередньо дидактичні ігри.
Предмет дослідження - вплив дидактичних ігор на дошкільників старшого віку.
При підготовці даної роботи були використанні відомості із посібників дошкільної педагогіки, інтернет - ресурсів,статті із газет, а також ігри з дитячих журналів.
Структура роботи складається з вступу, основної частини, висновків, списку використаної літератури та додатків.