МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ (ID:384200)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДIЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 8
1.1. Аналіз основних дефініцій дослідження 8
1.2. Вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах я к педагогічна проблема 13
1.3. Особливості вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах 20
Висновки д о першого розділу 27
РОЗДIЛ II. ЗМIСТОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 29
2.1. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах 29
2.2. Система роботи над виробленням пунктуаційних умінь в учнів початкових класів 52
Висновки д о другого розділу 61
РОЗДIЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 63
3.1. Організація і методика проведення експерименту 63
3.2. Аналіз результатів експериментального дослідження 71
Висновки д о третього розділу 76
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ 83
ДОДАТКИ 90
Зразок роботи
...
Зважаючи н а викладене вище, підкреслюємо важливість та актуальність теми магістерського дослідження: «Методика вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах».
Мета роботи – визначити та експериментально перевірити ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах.
Відповідно д о поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:
1. Уточнити сутність базових понять дослідження.
2. Здійснити аналіз психологічних та педагогічних досліджень з означеної проблеми.
3. Вивчити змістово-методичне забезпечення вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах.
4. Визначити та експериментально перевірити ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в освітньому проц е сі початкової школи.
Об’єкт дослідження – проц е с вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах.
Предмет дослідження – методика вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початковій школі.
Методологічна основа дослідження. Для розв’язання визначених завдань використовувалися такі методи дослідження:
теоретичні: аналіз наукової і методичної літератури для з’ясування стану дослідженості проблеми;
емпіричні: прогностичні (методи експертних оцінок, спостережень, самоспостережень і самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації); педагогічний експеримент.
статистичні: я кісний та кількісний аналіз експериментальних даних, метод математичної обробки результатів дослідження.
Наукова новизна і теоретичне значення результатів дослідження:
здійснено аналіз досліджуваної проблеми, обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в освітньому проц е сі початкової школи;
розкрито сутність і зміст базових понять дослідження: “синтаксис”, “пунктуація”;
подальшого розвитку набули основні положення методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в освітньому проц е сі початкової школи.
Практичне значення дослідження полягає в тому, щ о обґрунтовано та впроваджено в навчальний проц е с ЗЗСО методику вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови.
Pезультати дослідження можуть бути використані в навчальній роботі зі студентами ВНЗ, та у ЗЗСО під час навчального проц е су.
Апробація результатів (публікації). Основний зміст та результати дослідження відображено в публікації «.....», я ку апробовано н а ....
База дослідження: Експериментальна робота проводилась н а базі ...
Структура роботи зумовлена завданнями дослідження та логікою розкриття теми. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: