Методика організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі (ID:384201)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛЕКТИВНОЇ ТА ГРУПОВОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 7
1.1. Проблема організації колективної та групової роботи в науково-педагогічній літературі 7
1.2. Особливості організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі 10
Висновки до першого розділу 17
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛЕКТИВНОЇ ТА ГРУПОВОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 19
2.1. Практичне застосування колективних та групових форм роботи на уроках математики в початковій школі 19
2.2. Урок як засіб реалізації колективної та групової роботи 25
2.3.Методичні рекомендації щодо організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі 28
Висновки до другого розділу 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТКИ 43
Зразок роботи
....
Актуальність обраної проблеми, її недостатнє теоретичне висвітлення та емпіричне вивчення, а також соціальна значущість зумовили вибір теми нашого дослідження: «Методика організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі».
Мета дослідження – дослідити та теоретично обґрунтувати проблему організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі.
Реалізація поставленої мети передбачала виконання таких завдань:
1. Здійснити теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення проблеми організації колективної та групової роботи в науково-педагогічній літературі;
2. Визначити особливості організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі;
3. Обґрунтувати практичне застосування колективних та групових форм роботи на уроках математики в початковій школі;
4. Розкрити значення уроку як засобу реалізації колективної та групової роботи на уроках математики.
5. Розробити методичні рекомендації щодо організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі.
Об’єкт дослідження – освітній ппоцес на уроках математики в початковій школі.
Предмет дослідження – колективні та групові форми роботи на уроках математики в початковій школі
Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань у роботі були використані методи теоретичного й емпіричного дослідження:
а) теоретичних (вивчення, аналіз та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури з теми дослідження; синтез, порівняння, систематизація), які дали можливість виявити й узагальнити наукові факти і висновки з проблеми, розробити систему подальших дослідно-експериментальних дій;
б) емпіричних: прогностичні (методи спостережень, самоспостережень і
самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації);
в) статистичних: методи описової статистики;
Теоретичне значення дослідження полягає в здійсненні аналізу проблеми організації колективної та групової роботи в науково-педагогічній літературі; визначенні особливостей організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі; обґрунтуванні значення уроку як засобу реалізації колективної та групової роботи на уроках математики.
Практичне значення дослідження полягає в дослідженні і ґрунтовному висвітленні практичного застосування колективних та групових форм роботи на уроках математики в початковій школі; розробці методичних рекомендацій щодо організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі.
Структура та обсяг роботи. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел, що налічує 33 найменування.
Інші роботи з даної категорії: