0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості словотворення у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня (ID:384218)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 53
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СЛОВОТВОРЧИХ ОПЕРАЦІЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ 6 1.1. Психолого-педагогічна характеристика категорії дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 6 1.2. Особливості формування словотворчих навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 10 1.3. Методичні підходи до організації корекційно-логопедичної роботи щодо формування словотворчих навичок у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня 16 Висновок до розділу 1 21 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СЛОВОТВОРЧИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ЗНМ ІІІ СТУПЕНЯ 23 2.1. Дослідження стану сформованості словотворчих процесів у дітей з ЗНМ ІІІ ступеня 23 2.1. Методика формування словотворчих операцій у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня 30 Висновок до розділу 2 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
... Незважаючи на достатню представленість розробки теоретико-методологічних та методичних основ різноаспектної, систематичної корекційно-логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку із ЗНР, у тому числі при формуванні у дітей зазначеної категорії словотворчих операцій, окреслена тема потребує подальшого вивчення і розробки. Об’єкт дослідження – діти дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня. Предмет дослідження – процес формування словотворчих операцій у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня. Мета дослідження – теоретично обгрунтувати та експериментально дослідити особливості словотворення у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: 1. Вивчити й проаналізувати науково-методичну літературу за проблемою дослідження. 2. Представити психолого-педагогічну характеристику категорії дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. 3. Визначити особливості формування словотворчих навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня. 4. Експериментально дослідити особливості словотворення у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня та представити відповідно до отриманих результатів продуктивні методи і прийоми організації корекційно-логопедичної роботи у зазначеному напрямі. Методи дослідження: теоретичні: аналіз, узагальнення даних психолого-педагогічної, методичної літератури; емпіричні: спостереження за мовленнєвим розвитком дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня, діагностика у них рівня сформованості словотворчих навичок; розробка дидактичних матеріалів з формування словотворчих навичок старших дошкільників; статистичні: кількісна та якісна обробка результатів діагностики. Експериментальна база дослідження  ДНЗ .... Структура роботи містить: вступ, два розділи (теоретичного і практичного спрямування) з підрозділами, що супроводжуються відповідними висновками, загального висновку; списку використаної літератури, додатки. Основний зміст роботи викладено на 45 сторінках.
Інші роботи з даної категорії: