0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування громадянської та соціальної компетентності учня Нової української школи (ID:384225)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 49
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування громадянської та соціальної компетентності учня Нової української школи 7 РОЗДІЛ 2. Практичні аспекти формування громадянської та соціальної компетентності молодших школярів Нової української школи 18 2.1. Аналіз досвіду роботи щодо формування соціальних і громадянських компетентностей учнів початкових класів 18 2.2. Методичні рекомендації щодо формування соціальних і громадянських компетентностей учнів початкових класів 37 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
.... Пошук шляхів розв’язання даних протиріч, що припускає аналіз власного педагогічного досвіду формування громадянської та соціальної компетентностей молодших школярів в освітньо-виховному просторі Нової української школи склали проблему дослідження. Актуальність обраної проблеми, її недостатнє теоретичне висвітлення та практичне вивчення зумовили вибір теми: «Формування громадянської та соціальної компетентності учня Нової української школи». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розкрити практичні аспекти формування соціальних та громадянських компетентностей учнів Нової української школи. Відповідно до мети роботи було поставлено такі завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні основи формування громадянської та соціальної компетентності учня Нової української школи. 2. Розкрити практичні аспекти формування громадянської та соціальної компетентності молодших школярів Нової української школи. 3. Здійснити аналіз власного досвіду роботи щодо формування соціальних і громадянських компетентностей учнів Нової української школи. 4. Розробити методичні рекомендації щодо формування соціальних і громадянських компетентностей учнів початкових класів. Об’єкт дослідження: процес формування громадянської та соціальної компетентності учня Нової української школи. Предмет дослідження: педагогічний досвід роботи з формування громадянської та соціальної компетентності учня Нової української школи. Практичне значення. Практичне значення полягає в упорядкуванні форм, методів і прийомів формування соціальних і громадянських компетентностей молодших школярів та розробки методичних рекомендацій для використання їх учителями початкових класів. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані у роботі вчителів початкових класів з метою формування соціальних та громадянських компетентностей. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів та висновків та списку використаної літератури.  
Інші роботи з даної категорії: