0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами (ID:394472)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами 1.1. Соціально-педагогічна характеристика дітей з особливими освітніми потребами та проблеми, з якими вони стикаються в процесі навчання у школі 1.2. Необхідність, сутність та зміст соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Розділ 2. Технологія соціального-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами 2.1. Напрямки соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в інклюзивному середовищі 2.2. Методи та форми роботи соціального педагога під час соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами 2.3. Загальні рекомендації щодо організації освітнього середовища в інклюзивному класі Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Здорове соціальне виховання та інтеграція дитини з особливостями розвитку в соціальне середовище є актуальним питання у сучасному українському суспільстві. Із покращенням діагностичних можливостей, рівнем сьогоденної медицини в цій галузі, значно зросла кількість дітей, які мають певні особливості розвитку. У зв’язку з цим, сучасні реалії соціального життя потребують значних змін. Україна знаходиться на шляху до інклюзивної системи в усіх сферах життя суспільства, зокрема в освіті. У відповідності до Закону України «Про освіту» ‎від 05.09.2017 № 2145-VIII, інклюзивне навчання є законодавчо затвердженим правом дитини з особливими освітніми потребами. До цього, навчання дітей з особливими освітніми потребами відбувалося лише в спеціальних учбових закладах шляхом сегрегації. Нова інклюзивна модель навчання потребує підтримки з боку профільних спеціалістів соціальної сфери, зокрема соціальних педагогів і психологів. Приклад сучасних розвинених країн світу (Німеччина, Фінляндія, Швеція) доводить, що інклюзія є найбільш ефективною формою навчання, соціалізації та інтеграції дітей з особливим потребами в суспільство, в якому вони є повноправними учасниками соціального процесу. За умови здійснення соціально-педагогічного супроводу, такий процес протікає максимально безболісно й сприятливо для дитини й оточуючих її людей. Дитина, яка потрапляє в інклюзивне середовище потребує індивідуального соціально-педагогічного та психологічного супроводу. Такий супровід є комплексом підтримки природнього розвитку дітей з особливими освітніми потребами шляхом допомоги у вирішенні індивідуальних питань, соціального виховання та соціалізації. Даний супровід з боку соціального педагога можна розглядати як надання допомоги дитині в процесі її адаптації до нових умов, соціальної інтеграції з опорою на індивідуальні здібності дитини. Він проводиться з метою закріплення у дитини норм суспільства, щоб в майбутньому вона стала активним учасником соціального життя. Особливої уваги заслуговують діти, які знаходяться на етапі переходу до інклюзивного середовища, оскільки за відсутності соціально-педагогічної підтримки процес адаптації дитини дуже обмежується і значно сповільнюється. Індивідуальний соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами сприяє формуванню і розвитку соціальних умінь та навичок, зокрема: встановлення дружних відносин, уміння слідувати правилам та нормам, розвиток самоконтролю, адаптаційних здібностей дитини. Така форма роботи є ефективною не лише для самої дитини, а й для її соціального оточення, оскільки соціальний педагог, враховуючи індивідуальні особливості дитини може надати ґрунтовні рекомендації вчителям і батькам стосовно побудови й реалізації навчально-виховної діяльності. Саме тому визначення змісту, а також актуальних сучасних форм та методів соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти є актуальною проблемою. Питаннями дослідження явища інклюзивної освіти та ролі соціального педагога в процесі супроводу дитини займалися такі сучасні українські та зарубіжні вчені: О. Безпалько, С. Безух, Т. Гусєва, Д. Деппелер, І. Звєрєва, Л. Ілларіонова, О. Кулакова, Т. Лорман, М. Любимова, В. Ляшенко, Д. Мітчелл, О. Молчан, Н. Софій, Д. Харві, та ін. Незважаючи на велику кількість досліджень, проблема систематизації аспектів соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, визначення ролі соціального педагога та проблема розробки методологічних засад такого супроводу є актуальними. Соціальна та професійна значущість проблеми покликали нас до вибору представленої теми. Об'єкт дослідження: процес соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Предмет дослідження: зміст, форми та методи роботи соціального педагога у процесі соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Мета дослідження: визначити зміст, форми та методи роботи соціального педагога у процесі соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати поняття «соціальний супровід» у науковій літературі та особливості його реалізації в роботі з дітьми з особливим освітніми потребами. 2. Охарактеризувати зміст соціально-педагогічної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. 3. Визначити сучасні методи та форми роботи соціального педагога під час соціального супроводу дітей з особливими освітніми потребами. 4. Сформулювати рекомендації щодо організації освітнього середовища в інклюзивному класі.
Інші роботи з даної категорії: