0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування у дитини дошкільного віку навичок поведінки в громадських місцях в діяльності соціального педагога (ID:394475)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи процесу формування у дитини дошкільного віку навичок поведінки в громадських місцях 1.1. Поняття «культура поведінки»: сутність, структура, зміст 1.2. Психолого-педагогічна характеристика дітей дошкільного віку 1.3. Особливості прояву культури поведінки дітей дошкільного віку Розділ 2. Шляхи формування у дитини дошкільного віку навичок поведінки в громадських місцях 2.1. Напрямки та зміст виховної роботи з дітьми дошкільного віку з метою формування навичок поведінки в громадських місцях 2.2. Гра як основний соціально-педагогічний інструмент формування навичок поведінки дітей дошкільного віку у громадських місцях Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Все своє життя, від народження, людина перебуває у соціумі, суспільство встановлює певні норми та стандарти задля комфортного перебування у ньому. Згідно з цими постулатами, людей оцінюють залежно від порядності, вихованості, стриманості й багатьох інших ознак. Однією із найголовніших, є – культура поведінки в громадських місцях. В умовах надзвичайно динамічних змін методів і форм виховної роботи, проблема виховання культури поведінки у дітей дошкільного віку набуває особливої актуальності. Формування культури поведінки у дітей дошкільного віку є невід’ємною частиною процесу їх соціалізації. Сформована ще в дошкільному віці культура поведінки сприяє підвищенню морального та духовного рівня, формуванню культурної еліти суспільства. В таких умовах формується проблема пошуку нових форм і методів виховної роботи з дітьми саме дошкільного віку, оскільки цей період характеризується наявністю активного імпринтингу, який полягає у фіксації в пам’яті знань, які надходять з навколишнього середовища. Це явище, а також високий рівень сугестивності, активний розвиток словесно-логічного мислення дозволяють дитині без великих зусиль засвоювати необхідні норми поведінки. Питання виховання культури поведінки дітей займає одне з перших місць у системі виховання свідомого й морально зрілого громадянина України. Більшість дітей тісно пов’язані з державними структурами, зокрема, дитячими садками, центрами реабілітації, інтернатними закладами тощо, в яких працюють соціальні педагоги і здійснюють процес соціального виховання. Одним із пріоритетних напрямків соціального виховання є формування культури поведінки, а зокрема, культури поведінки в громадських місцях. Оскільки кожне покоління дітей має власні особливості, старі методи роботи з ними не є дієвими й нагальною проблемою є пошук нових методів та форм роботи соціального педагога з дітьми в процесі соціального виховання, яке включає в себе формування навичок поведінки в громадських місцях. Проблему виховання дітей дошкільного віку та формуванням у них навичок культури поведінки в процесі виховання займалися досліники в галузях педагогіки, психології та соціальної педагогіки. Питанням формування культури спілкування дітей дошкільного віку займалися Я. Коломінський, М. Лісіна, Р. Стеркіна, Т. Репіна; виховання моральності та засвоєння моральних норма та правил поведінки Л. Артемова, В. Білоусова, А. Богуш; формування навичок культурної поведінки Т. Анахіна, А. Трубайчук, М. Федорова. Таким чином, соціальна значущість даної проблеми в суспільстві, покликала нас до вибору представленої теми. Мета дослідження: визначити зміст, методи та форми роботи соціального педагога щодо формування у дитини дошкільного віку навичок поведінки в громадських місцях. Об'єкт дослідження: процес формування у дитини дошкільного віку навичок поведінки в громадських місцях. Предмет дослідження: зміст, методи та форми роботи соціального педагога щодо формування у дитини дошкільного віку навичок поведінки в громадських місцях. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати поняття «культура поведінки» у науковій літературі та особливості її прояву у дітей дошкільного віку. 2. Охарактеризувати вікові психолого-педагогічні особливості дітей дошкільного віку. 3. Визначити основні напрями виховної роботи з дітьми дошкільного віку стосовно формування навичок поведінки в громадських місцях. 4. Визначити педагогічні можливості гри як основного соціально-педагогічного інструменту формування навичок поведінки дітей дошкільного віку у громадських місцях.
Інші роботи з даної категорії: