0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку (ID:40307)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Психолого-педагогічні основи математичного розвитку дітей дошкільного віку 1.2. Поняття “наочність” та умови її ефективного використання РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА АНАЛІЗ МЕТОДУ НАОЧНОСТІ У ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Роль наочного методу формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку 2.2. Аналіз ролі наочності у формуванні логіко-математичних навичок старших дошкільників в практиці дошкільних навчальних закладів ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: