0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ В ОСВІТІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ" (ID:405161)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 17
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Стор. ВСТУП …..…………………………………………………………….…….4 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО МІЖНАРОДНУ КЛАСИФІКАЦІЮ ФУНКЦІОНУВАННЯ………………………..5 1.1.Сутність та основні принципи МКФ……………………………..5 1.2. Структура МКФ……………………………………………………9 2. ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ………………………...12 2.1. Особливості використання МКФ………………………………..12 2.2. Алгоритм вибору класів і кодів МКФ-ДП………………………13 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………….15 ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………...16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП 27 грудня Уряд затвердив план заходів з впровадження Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків в Україні. Це перший і дуже важливий крок на шляху реформи реабілітації та системи оцінювання функціонування. За останні роки у нашій державі відбувається зміна парадигми щодо надання допомоги дітям з особливими потребами, де на противагу відокремленим одна від одної медичної та соціальної моделей, наразі втілюється в життя біопсихосоціальна. У рамках соціальної моделі вважали, що таким дітям потрібно створювати спеціальні умови для їхньої життєдіяльності, а батькам пропонували віддавати їх до інтернатних закладів закритого типу. Щоправда, це все призводило лише до повної ізоляції таких пацієнтів від суспільства та до втрати родинного зв’язку. Наразі біопсихосоціальна модель допомоги дітям з особливими потребами орієнтована на ідеї нормалізації як їх власного життя, так і їхніх сімей; інтеграцію маленьких особистостей у суспільство та створення доступного середовища для них. Сутність її полягає у реалізації можливостей дитини в окремих життєвих ситуаціях, ураховуючи її потреби та фактори середовища, а не зосереджуватися суто на лікуванні хвороби або наслідків. Розроблене МОЗ розпорядження «Про затвердження плану заходів з впровадження Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків в Україні» - це перший і дуже важливий крок на шляху реформи реабілітації та системи оцінювання функціонування. Міжнародна класифікація функціонування - це класифікатор, який використовують в усіх розвинених країнах лікарі, педагоги, спеціалісти з реабілітації та психологи, проте сам МКФ не є інструментом оцінювання. Функціонування та обмеження життєдіяльності через МКФ розглядаються як взаємодія між навколишнім середовищем та станом здоров’я людини, і тому класифікатор створює більш інтегроване розуміння стану здоров’я, надає можливість краще планували лікування, реабілітацію та створення послуг для людей із хронічними захворюваннями або інвалідністю. Міжнародна класифікація функціонування схвалена усіма 191 членами Всесвітньої організації охорони здоров'я 22 травня 2001 року під час 54-ї Всесвітньої асамблеї охорони здоров'я. МКФ доповнює іншу класифікацію ВООЗ, Міжнародну класифікацію хвороб 10-го перегляду (МКХ). Глобальна мета МКФ-ДП — це: • забезпечення фахівців та батьків уніфікованою, поняттєвою, стандартною мовою; • визначення рамок для опису життєдіяльності дитини з особливими потребами; • надання можливості єдиними кодами класифікувати обмеження життєвих функцій дитини; • отримання спроможності системно приймати політичні та соціальні рішення, спираючись на статистичну інформацію. У ній сфокусовано увагу не на хворобі або проблемах дитини, навіть не на навичках розвитку, а саме на особистості, яка має свої потреби та можливості щодо реалізації власного потенціалу в повсякденному житті.
Інші роботи з даної категорії: