0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРОПЕДЕВТИКА І ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ФУНКЦІОНАЛЬНОЮ ЗАЛЕЖНІСТЮ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ (ID:409673)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 48
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ 5 1.1. Сутність поняття «компетентність» та «компетентнісний підхід» 5 1.2. Реалізація положень компетентнісно-орієнтованої освіти в «Загальних критеріях оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти». Компетентності 7 РОЗДІЛ 2. ПРОПЕДЕВТИКА І ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ФУНКЦІОНАЛЬНОЮ ЗАЛЕЖНІСТЮ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 10 2.1. Пропедевтичні основи вивчення математичних понять……………………….10 2.2. Необхідні умови успішного засвоєння математичних понять…………………19 2.3. Методика ознайомлення з функціональною залежністю в процесі вивчення математики……………………………………………………………………………..35 ВИСНОВОК 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У цьому розділі я деталізую класифікацію ключових освітніх компетентностей щодо курсу математики в школі, запропоную конкретні прийоми реалізації компетентнісного підходу на різних етапах уроку математики при вирішенні арифметичних завдань різного виду, спираючись на деталізовану класифікацію, а також розглянемо пропедевтичні основи вивчення математичних понять в початкових класах. 2.1. Пропедевтичні основи вивчення математичних понять Пропедевтичні уроки. На них здійснюється лише підготовка учнів до засвоєння математичного матеріалу. Розрізняють загально-пропедевтичні та тематико-пропедевтичні уроки. Загально-пропедевтичні уроки проводяться на початку 1-го класу їх завдання: а) ґрунтовно вивчити учнів для уточнення діагностичних даних, виявити рівень їхнього загального розвитку, обсяг уявлень і знань про навколишній світ, готовність до шкільної діяльності; б) навчити учнів орієнтуватись у класній і шкільній обстановці; в) коригувати недоліки сприймання, уваги, пам'яті та інших психічних процесів; г) прищеплювати навички навчальної діяльності, уміння організовуватись, узгоджувати свої дії з діями інших; д) долати індиферентне ставлення до навчання взагалі і математики зокрема, як до найбільш складної дисципліни у допоміжній школі, розвивати цікавість до неї, позитивні емоції та мотиви.
Інші роботи з даної категорії: