0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз досвіду Тальнівської школи щодо інклюзивного навчання (ID:447135)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 3
Рік виконання: 2021
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Переваги організації щодо інклюзивного навчання 2. Можливі шляхи покращення
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На нашу думку, основоположним чинником в організації освітнього процесу в інклюзивному класі є зосередження на кращих якостях дитини. Важливо, що і вчителі, і асистенти, і психолог працюють по принципу Мікеланджело під час роботи над статуєю Давида. Існує легенда, що брила мармуру мала дефект, тріщину і ніхто окрім Мікеланджело не погодився працювати з цим матеріалом. По завершенню роботи митця запитали, яким чином йому вдалося створити скульптуру з каменю з дефектом, а він відповів, що просто відсік все зайве. Так само і педагоги Тальнівської школи, вони зважають на особливості дітей їх потреби, але розглядають це як певну задачу, яку необхідно вирішити для досягнення вищої мети – надання освіти дітям з ООП. Тут важливо зауважити, що опір на найкращих якостях дітей також сприяє підвищенню самооцінки дітей з ООП, формує впевненість в собі.
Інші роботи з даної категорії: