0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів. (ID:451087)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 1.1. Проблема оцінювання у психолого-педагогічних дослідженнях 1.2. Принципи та завдання оцінювання учнів початкових класів 1.3. Характеристика оцінювання навчальних досягнень молодших школярів в освітніх документах РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 2.1. Методика дослідження оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів 2.2. Констатувальний експеримент оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів 2.3. Діагностичний експеримент оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Однією з вимог до освітнього процесу на сучасному етапі є виховання цілеспрямованої, цілісної, ініціативної, самодостатньої та творчої особистості учня, що й актуалізувало пошук нових шляхів її розвитку. Важливою складовою реформ освіти є удосконалення системи оцінювання процесу та результатів розвитку особистості. При правильній побудові та організації освітнього процесу в учнів розвиваються всі пізнавальні процеси (мислення, пам’ять, мова, логіка), що демонструють результативність їх навчання та допомагають вчителю одержати інформацію про навчально-пізнавальну діяльність учнів.
Інші роботи з даної категорії: