0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Спеціальні історичні дисципліни на уроках історії у середній школі (ID:461907)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 ОСНОВНА (ТЕОРЕТИЧНА) ЧАСТИНА 5 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність та проблематика теми. Сучасна освіта висуває високі вимоги до гуманітарного рівня підготовки випускників шкіл і набуття ними історичних предметних компетентностей. Компетентність учнів має бути ключовим результатом та здобутком будь-якого навчального процесу незалежно від його змісту й характеру. Зокрема, відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 52 від 13 січня 2017р. і № 201 від 10 лютого 2017р. — на виконання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029р. та з метою модернізації навчальних програм для 5–11класів на основі компетентнісного підходу проводиться оновлення програм суспільствознавчих дисциплін. Міністерство освіти і науки України розробило концепцію розвитку громадянської освітив Україні. Формування належного рівня й всебічного обґрунтування потреби розвитку й піднесення специфічних (спеціальних, галузевих) навичок, здібностей та компетентностей можливе лише за умови виняткового й всеосяжного ставлення до еквівалентних форм педагогічних механізмів, у тому числі й аналізі й перспективі покращення якості, впровадження та оцінки спеціальних гуманітарних дисциплін, особливого історичного спрямування. Крім цього, трансформація історичної освіти є однією з провідних складових модернізації української освітянської справи у відповідності з потребами практики, розвитку сучасної науки, підвищення політичної культури громадян. І цим проблемам нині надається значна увага. Та якщо змістові лінії отримали більш-менш належне обґрунтування, то методичний бік справи все ще лишається занедбаним. Історія викладається так, як і в минулі десятиріччя, що суттєво знижує рівень засвоєння учнями й студентами історичного знання. Об’єкт дослідження — сукупність атрибутики й параметрів розвитку тенденцій до послуговування спеціальними історичним дисциплінами в рамках уроків історії у загальноосвітніх навчальних закладах. Предметом поточного дослідження виступають безпосередньо функції й значення спеціальних історичних дисциплін, їхня загальна характеристика та своєрідні нормативні й методологічні аспекти. Методологічним підґрунтям реферату є передусім сукупність загальнонаукових та спеціальних методів, а саме було використано засади й принципи порівняльно-узагальнюючого, критично-аналітичного, структурно-функціонального, формально-логічного, історично-конструкційного методів та методів логічного узагальнення, екстраполярного зіставлення, емпіричного підсумку й обробки кількісно-якісних результатів абстраговано-формалізованої визначеності. Комбіноване значення в проекційному дослідженні тематики роботи також мали методи дедуктивної побудови наукових теорій, загального аналізу, порівняння, ототожнення, ізолювання, допущення потенційної здійсненності, аналогії, гіпотези (припущення на основі фактичних даних), синтезу і узагальнення. Практичне значення реферату полягає в тому, що його конструкційна й систематична теоретична база може бути використана як засіб покращення підготовки занять або педагогічної практики в школі.
Інші роботи з даної категорії: