0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування трудових умінь і навичок у дітей середнього дошкільного віку (ID:470870)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Психолого-педагогічне дослідження проблеми трудового виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Теоретичні основи трудового виховання дітей 9 1.3. Особливості формування трудових вмінь і навичок дітей середнього дошкільного віку 14 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 21 2.1. Визначення рівня сформованості трудових вмінь та навичок. 21 2.2. Організація трудової діяльності дітей середнього дошкільного віку 24 2.3. Аналіз рівня сформованості трудових вмінь та навичок 29 Висновки 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сучасному етапі особливо велике значення має залучення дітей до трудової діяльності з дошкільного віку, в умовах дошкільного закладу і сім'ї. Дитина набуває в цей час перші уявлення про працю дорослих, у неї формуються перші навички і вміння в праці, виникає любов і бажання працювати, а часом - звичка і потреба в праці. Проблема трудового виховання особливо гостро постала в наші дні, коли духовні цінності все далі і далі відтісняються на задній план, коли панує бажання легко заробити гроші. На жаль, не всім це вдається легко… Чому саме молодь не хоче працювати? Тому що не любить і не вміє працювати, тому що немає наполегливості і вміння переборювати труднощі. А майбутнє наше залежить від нашої терплячості та наполегливості, вміння працювати на совість. Актуальність проблеми трудового виховання дітей дошкільного віку зумовлена тим, що соціальне замовлення держави в освіті спрямоване на розвиток активної і відповідальної особистості, працьовитої, самостійної, такої, що має стійкий інтерес до трудової діяльності і має потребу в ній, володіє навичками предметно-практичної діяльності в умовах середовища, яке постійно змінюється, що відбито в Законі України “Про дошкільну освіту”, Базовому компоненті дошкільної освіти. Таким чином, актуальність проблеми, її наукова та практична значущість зумовили вибір теми дослідження - «Особливості формування трудових умінь і навичок у дітей середнього дошкільного віку». Питання формування трудових умінь і навичок у дітей середнього дошкільного віку неодноразово потрапляло під призму українських та іноземних учених, зокрема: Апрєлєва І.В.[1], Бабунова Т.М.[2], Бєлєнька Г.О.[3], Богуш А.М.[4], Васильєва М.А.[6], Козлова С.А.[7], Кондрашова В.П.[9], Лабутіна Н.О.[13], Літіченко О.В.[14] і т.д. Мета дослідження – дослідити особливості формування трудових умінь та навичок у дітей середнього дошкільного віку та шляхи аналізу і діагностики їх сформованості. Об’єкт дослідження – формування трудових умінь та навичок. Предмет – трудові уміння та навички. Завдання дослідження: -розглянути теоретичні засади трудового виховання дітей дошкільного віку; -проаналізувати систему роботи з формування трудових вмінь та навичок у дітей середнього дошкільного віку; -зробити висновки. Методи дослідження: аналіз, порівняння, синтез, систематизація, класифікація та узагальнення теоретичних даних, представлених у педагогічній та методичній літературі, вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду щодо формування трудових умінь та навичок у дітей середнього дошкільного віку.
Інші роботи з даної категорії: