0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗАСОБОМ ДІАЛОГУ (ID:525514)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 82
Рік виконання: 2021
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗАСОБОМ ДІАЛОГУ 1.1. Організація освітнього процесу в початковій школі засобом діалогу як науково-педагогічна проблема 1.2. Характеристика базових понять дослідження 1.3. Стан застосування діалогу в педагогічній практиці початкової школи. Висновки до розділу І РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Аналіз та діагностика стану застосування діалогічного навчання в освітньому процесі початкової школи 2.2. Обґрунтування організаційно-методичних основ щодо покращення застосування діалогічного навчання в освітньому процесі початкової школи. 2.3. Моніторинг ефективності розроблених організаційно-методичних основ впровадження діалогічного навчання в освітній процес початкової школи Висновок до розділу 2 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: 0688454004
Інші роботи з даної категорії: