0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова "Засоби ознайомлення старших дошкільників зі школою" (ID:568673)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Загальна характеристика особливостей ознайомлення старших дошкільників зі школою в науковій літературі 1.1. Визначення сутності психолого-педагогічної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі ……………………………………………...…6 1.2. Ознайомлення та підготовка дитини до навчання у школі як основа забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі………………………………………………………………………16 Розділ 2. Дослідження особливостей ознайомлення старших дошкільників зі школою 2.1. Організаційно-педагогічні умови ознайомлення старших дошкільників зі школою ………………………………………………………………………………...22 2.2. Методи та засоби ознайомлення старших дошкільників зі школою…….29 2.3. Аналіз дидактично матеріалу для ознайомлення старших дошкільників зі школою………………………………………………………………………………35 Висновки……………………………………………………………………………….39 Список використаних джерел та літератури…………………………………………42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2. Ознайомлення та підготовка дитини до навчання у школі як основа забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі Педагогічним колективам дошкільних навчальних закладів особливу увагу необхідно акцентувати на вирішення таких питань: забезпечення однакових стартових можливостей для подальшого успішного шкільного навчання всім дітям старшого дошкільного віку; збереження та зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров’я дітей з раннього віку; підвищення якості дошкільної освіти [2]. Тому реалізація наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі потребує врахування вихідного рівня готовності дітей до навчання у школі. Розглянемо підходи науковців до цієї проблеми. Аналіз теоретичних джерел та узагальнення практики роботи дошкільних навчальних закладів надав можливість Н. Черепані визначити поняття “готовність до шкільного навчання” як багаторівневе утворення, що характеризується необхідним рівнем особистісної, мовленнєвої, інтелектуальної і морфологічної підготовки дитини для успішного навчання в школі [4 ,c .56]. Готовність до навчання у школі є інтегративною характеристикою психічного розвитку дитини, яка охоплює компоненти, що забезпечують її успішну адаптацію до умов та вимог школи. Цей феномен постає як загальна (психологічна) і спеціальна готовність до навчання у школі, в якій розкриваються рівні розвитку тих психологічних якостей, що найбільше сприяють нормальному входженню у шкільне життя, формуванню навчальної діяльності [2].
Інші роботи з даної категорії: