0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виховання дітей дошкільного віку на традиціях українського народу (ID:571382)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТРАДИЦІЯМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ……... 1.1. Сутність понять «традиція», «традиції українського народу»……………. 1.2. Засоби ознайомлення дошкільників з народними традиціями………………………………………………………………………… 1.3. Використання українських традицій у вихованні дітей дошкільного віку…………………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ТРАДИЦІЙ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ…………………………………………………………………………... 2.1. Виявлення рівня знань дітей дошкільного віку про традиції українського народу……………………………………………………………………………… 2.2. Способи включення традицій українського народу в виховну роботу з дошкільниками……………………………………………………………………. ВИСНОВКИ………………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2. Засоби ознайомлення дошкільників з народними традиціями У закладі дошкільної освіти розкриття етнічної багатоманітності світу дітям доцільно починати з безпосередніх методів ознайомлення з довкіллям. Засоби для реалізації такої роботи:  традиційні розповіді вихователя;  використання різноманітних творів художньої літератури;  показ реальних та зображень народних іграшок, виробів народних майстрів, народних предметів побуту тощо;  дидактичних та репродукцій картин природи;  розглядання ілюстративного матеріалу;  історичних пам’яток тощо; ігрові умовні екскурсії-подорожі;  тематичні заняття, що узагальнюють знання дітей про певний народ;  листування з закладами дошкільної освіти;  зустрічі з представниками інших країн [22,с.417]. Вимоги до вибору змісту народних традицій, зрозумілих дошкільникам визначаються віковими та психологічними особливостями дітей і впливають на сприйняття й переживання творів мистецтва, підґруням якого є вербальне спілкування, взаємозв’язок засобів народної культури з грою, відповідність особливостей сприйняття дошкільниками змісту, форм та обсягу пропонованого лексичного матеріалу й засобів культури, відповідність методів навчання рідного мовлення й засобів народної культури інтересам дітей з урахуванням гендерного підходу [16,с.241]. Підбираючи методи, форми й засоби ознайомлення з народними традиціями дошкільників необхідно дотримувати наступних принципів:  культуровідповідністі;  урахування вікових особливостей дітей;  естетичності;  інтегративності;  системності і послідовності у виборі змістовного компонента. Ознайомлення дітей з народними традиціями відбувається через реалізацію змістовного компонента педагогічної системи. Виходячи з важливості впливу народних традицій на особистість дитини
Інші роботи з даної категорії: