0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку (ID:575178)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Організація пізнавальної діяльності дітей раннього віку 1.2. Особливості пізнавальної діяльності дітей молодшого дошкільного віку засоби її активізації 1.3. Психологічні особливості дітей з різними рівнями розвитку пізнавальної діяльності 1.4. Організована навчально-пізнавальна діяльність дітей у дошкільному закладі 1.5. Заняття як форма організації навчально-пізнавальної діяльності дітей у дошкільному закладі Висновки до Розділу І РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ Й ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Діагностика рівня пізнавальної активності й діяльності дошкільників 2.2. Поради з розвитку пізнавальної діяльності в дошкільному віці Висновки до Розділу ІІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Під якістю освіти нині розуміють не набуття дитиною певної суми знань, а її вміння здобувати їх самостійно. Тож актуальною є проблема підвищення пізнавальної активності дітей. Як зацікавити дитину, викликати в неї бажання вчитися, пізнавати, розмірковувати, робити висновки? Це питання хвилює і науковців, і методистів, і практиків. Феномен пізнавальної активності як один із важливіших чинників навчання постійно привертає увагу дослідників, адже особистість формується лише в процесі активної взаємодії з навколишнім світом. А взаємодія дитини з навколишнім світом виявляється в її діяльності. Під пізнавальною активністю психологи розуміють самостійну, ініціативну діяльність дитини, спрямовану на пізнання навколишньої дійсності (як прояв допитливості) й зумовлену необхідністю розв’язати завдання, що постають перед нею в конкретних життєвих ситуаціях. Пізнавальна активність не є вродженою. Вона формується протягом усього свідомого життя людини. Соціальне середовище – умова, від якої залежить, чи перейде ця потенційна можливість у реальну дійсність. Рівень розвитку пізнавальної активності зумовлюється індивідуально-психологічними особливостями та умовами виховання. З огляду на те, що саме пізнавальна активність є основою пізнавальної діяльності як умови успішного навчання у школі. Тож двома основними чинниками, які впливають на розвиток пізнавальної діяльності, : • природна дитяча допитливість; • стимулююча діяльність педагога. Джерелом дитячої допитливості є послідовний розвиток початкової потреби дитини в зовнішніх враженнях як специфічної людської потреби в новій інформації. Через нерівномірність психічного розвитку дітей дошкільного віку (тимчасові затримки і відхилення від вікової норми), відмінність в інтелектуальних здібностях та механізмах маємо значну варіативність розвитку їх пізнавальної активності. Пізнавальна активність є природним проявом інтересу дитини до навколишнього світу й характеризується чіткими параметрами. Про інтереси дитини та інтенсивність її прагнення ознайомитися з певним предметом чи явищем свідчать: • увага й особлива зацікавленість; • емоційне ставлення – подив, стурбованість, сміх тощо; • дії, спрямовані на з’ясування будови та призначення предмета, – тут особливо важать якість та різноманітність обстежу вальних дій, розмірковувальні паузи; • постійний потяг до цього об’єкта. Сьогодні педагоги і психологи велику увагу приділяють проблемі активізації навчання. Адже дослідження свідчать про помітне зниження активності пізнання в дошкільників. А саме низький рівень допитливості й активності пізнавальних процесів зумовлює неуспішність дитини при подальшому навчанні в школі, саме тому тема даного дослідження є актуальним. Об'єкт дослідження: особливості та передумови формування пізнавальної діяльності в дошкільному віці. Предмет дослідження: формування пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості і передумови формування пізнавальної діяльності в дошкільному віці. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психологічні особливості формування пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку. 2. Визначити методи та прийоми діагностики рівня розвитку пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку. 3. Обґрунтувати організаційно-педагогічні умови створення передумов формування пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.
Інші роботи з даної категорії: