0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток музичного смаку дітей на матеріалі класичної музики (ID:575189)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ........................................................................................................................ 3-5 Розділ І. Теоретичні основи розвитку музичного смаку школярів........... 6-21 1.1. Погляди вчених на проблему розвитку музичного смаку школярів......... 6-15 1.2. Класична музика як засіб формування ціннісних орієнтирів особистості............................................................................................................16-21 Розділ ІІ. Особливості розвитку музичного смаку школярів на матеріалі популярних обробок класичної музики.........................................................22-28 2.1. Обробки класичної музики у творчості представників популярного напрямку музичного мистецтва..........................................................................22-26 2.2. Застосування популярних обробок класичної музики на уроках музичного мистецтва в системі загальної та додаткової освіти.........................................26-28 Висновки..............................................................................................................29-31 Список використаних джерел..........................................................................32-33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження. Освітня галузь «Мистецтво» з перших років становлення загальноосвітньої школи займала гідне місце в ряду інших освітніх галузей. «Предмети естетичні: ліплення, малювання, спів і музика аж ніяк не є чимось другорядним, якийсь розкішшю життя. Спів і ритміка повинні бути пов'язані з витонченим слуху. Ритміці і хоровому початку тут має бути надано найважливіше місце як предметів, що розвиває колективні навички, здатність до загальних об'єднаним переживань і дій. Основні види музичної діяльності: спів, слухання музики, рух (ритміка) « На той час гостро дискутувалося питання про кількість часу, що відводиться на заняття музикою у школі: «Музика має пронизати всю школу, і тому необхідно дати їй не менше трьох годин на тиждень», - такою була думка одного з патріархів російського і радянського піанізму А. Б. Гольденвейзера. Основоположники масового музичної освіти вважали, що це не максимальне, а мінімальна кількість годин, необхідне для повноцінного музичного розвитку дітей. Отже, вже в той час намітилися основні тенденції серйозного відношення до загального музичній освіті. Вважалося, що: 1. За значущістю і ролі мистецтва у вихованні людини музика як навчальний предмет у школі повинна займати рівне місце з іншими предметами, що становлять ту або іншу область знання. 2. У школі має викладатися не технологічна сторона мистецтва, а творча - «вміння творити і вміння сприймати творчість» (Н. Я. Брюсова). 3. Назва шкільного предмета не формальне питання: за зміною назви завжди стояли зміни у змісті освіти, які змінювали мета, завдання і шляхи їх досягнення. Таким чином, музика як навчальний предмет, який представляє освітню галузь «Мистецтво», зважаючи на цій своїй особливої природи зобов’язаний мати і свою власну дидактику - художню дидактику, тобто принципи і методи, які розкривають його специфіку, мають докорінно відрізнятися від принципів загальної дидактики. Художня дидактика, або термінологічно рівнозначні їй «художня педагогіка», «педагогіка мистецтва», в порівнянні із загальною педагогікою досить молода галузь науки, що відстоює право мистецтва мати адекватні способи розкриття свого змісту і форм побутування, тобто викладання мистецтва як мистецтва. Притому, що в даний час процес розробки художньої дидактики протікає найбільш інтенсивно, сама ця ідея, як видно з вищесказаного, народилася ще на зорі становлення вітчизняного масового музичної освіти. Більше того, сьогодні, коли інтеграційні процеси в школі вже призводять до того, що викладання багатьох шкільних предметів не обходиться без мистецтва (тобто навчання спирається не тільки на принципи загальної дидактики, але і на принципи педагогіки мистецтва), спостерігається тенденція здійснювати освіта в єдності принципів і методів викладання основ науки і мистецтва. Ця інноваційна тенденція дозволить забезпечити формування у дітей цілісної картини світу в гармонії абстрактно-логічного та образного мислення. Розвиток у школярів здатності повноцінно сприймати музику здійснюється за двома тісно пов'язаними між собою напрямами. Перший - це розвиток у широкому плані, коли у дітей формується здатність розуміти роль і місце музики в житті людини, її багатство і різноманітність, а також усвідомлювати і систематизувати музичні враження, що отримані з навколишнього життя. Другий напрям передбачає розвиток музичного сприйняття в цілому і окремих його компонентів як музичної здібності, як психологічного процесу. Усі види діяльності дітей на уроці об'єднує важливе завдання - формування здатності глибоко сприймати і переживати емоційно-естетичний зміст музики, розуміти її зв'язок із життям, усвідомлювати образність і виразність музичного твору. Сучасна дитина отримує з навколишнього життя значну кількість музичних вражень, але вона не спроможна самостійно розібратися в них. Тому вона або «пропускає їх повз вуха», сприймаючи лише як звуковий фон, або ж звертає увагу на легку музику, що доволі часто позбавлена змісту, є малохудожньою і не вимагає жодних зусиль для її засвоєння. Отже, одне із завдань полягає в тому, щоб допомогти дітям орієнтуватися в яскравому і різноманітному світі музики, навчити їх виділяти «крупні» та найбільш значущі ознаки, орієнтири (музичні жанри, форми, тембри інструментів і голосів). Формування в учнів здатності розуміти музику, розбиратися в ній - найважливіше завдання вчителя музики, яке має реалізовуватись систематично, послідовно і потребує значного часу. Сприйняття музики являє собою єдність емоційного та свідомого, почуттів і розуму. Тому здатність до свідомого сприйняття музики обов'язково передбачає розвиток музичного мислення дітей. Музичне мислення слід розглядати як один із видів мислення в цілому. Аналізуючи з дітьми музичний твір, учитель навчає їх встановлювати зв'язок між загальним характером музики і засобами виразності, що використані композитором. Об’єкт дослідження – класична музика як засіб формування музичного смаку школярів. Предмет дослідження – формування музичних смаків школярів. Мета дослідження - розглянути процес формування музичного смаку школярів, а також його особливості при використанні класичної музики. Згідно з метою і предметом дослідження було визначено такі завдання дослідження: 1) розглянути поняття про музичний смак; 2) дослідити процес формування музичного смаку в учнів основної школи; 3) виявити особливості впливу класичної музики на становлення музичного смаку школярів. Методи дослідження. Для розв’язування поставлених завдань використано такі методи наукового дослідження: теоретичний аналіз наукових літературних джерел, синтез, узагальнення, порівняння, конкретизація. Теоретична значущість роботи полягає в розкритті процесу формування музичного смаку дітей на матеріалі класичної музики. Практична цінність дослідження полягає в розробці методичної бази для організації роботи з розвитку музичного смаку дітей на матеріалі класичної музики.
Інші роботи з даної категорії: