0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування творчих навичок старших дошкільників засобами художньої праці (ID:575289)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 65
Рік виконання: 2020
Вартість: 1300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………… 3-6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ НАВИЧОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ …………………………………………………………………………... 7-26 1.1. Формування творчих навичок в дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема ……………..……………………………………………. 7-11 1.2. Психологічні особливості дітей старшого дошкільного віку ………...... 11-15 1.3. Художня праця – як засіб розвитку творчих навичок старших дошкільників…………………………………………………………………… 15-26 Висновки до першого розділу ………………………………………………... 27-28 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ НАВИЧОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ ……………………………………….. 29-41 2.1. Діагностика рівня сформованості творчих навичок у дітей старшої дошкільної групи …………………………………………………………….. 29-33 2.2. Впровадження методики формування творчих навичок засобами художньої праці …………………………………………………………………………..... 34-39 2.3. Аналіз ефективності впровадження методики формування творчих навичок засобами художньої праці у старших дошкільників………………………… 39-41 Висновки до другого розділу …………………………………………………. 42-43 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………... 44-46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………….. 47-51 ДОДАТКИ …………………………………………………………………….. 52-65
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Проблема людських здібностей викликала величезний інтерес людей у всі часи, однак в минулому у суспільства не виникало особливої потреби в оволодінні знаннями про творчість людей. Таланти з’являлися як би самі собою, стихійно створювали шедеври літератури і мистецтва, робили наукові відкриття, винаходили, задовольняючи тим самим потреби людської культури. У наш час ситуація змінилася докорінно, життя в епоху науково-технічного прогресу стає все різноманітніше і складніше і вимагає від людини не шаблонних, звичних дій, а рухливості, гнучкості мислення, швидкої орієнтації і адаптації до нових умов, творчого підходу до вирішення великих і малих проблем. Питання творчого розвитку дитини на сучасному етапі продовжують залишатися актуальними і цікавими для дослідників. Різні аспекти творчого розвитку особистості висвітлені в працях Л. Виготського, О. Газмана, Б. Теплова та багатьох інших вчених. Розвиток різних напрямків дитячої творчої діяльності представлені в дослідженнях Н. Ветлугіної, Б. Йєменського, Р. Комарової, В. Левіна, Н. Сакуліної, Е. Фльоріної. Дошкільне дитинство – це особливий вік, коли дитина відкриває для себе світ, коли відбуваються значні зміни у всіх сферах її психіки: пізнавальної, емоційної, вольової і які проявляються в різних видах діяльності: комунікативної, пізнавальної, перетворювальній. Це вік, коли з’являється здатність до творчого вирішення проблем, які виникають у різних життєвих ситуаціях. В системі освіти творчі можливості, закладені у кожній людині природою, мають бути розвинені та педагогічно скориговані. Дошкільний вік закладає основу розвитку творчого потенціалу особистості і визначає сталий напрямок цього процесу. Креативна освіта відповідає такій організації навчання, виховання і розвитку творчої активності, де педагог і дитина повинні сприяти умов для самореалізації, прагне отримати творчий продукт інтелектуальної діяльності і самостійного створення нового. Проблема розвитку дитячих творчих здібностей є досить актуальною на сучасному етапі. Дослідження дозволяють відзначити необхідність та можливість розвитку творчих здібностей вже з дошкільного віку. Дитинство передусім дошкільне – єдиний період життя, коли творчість може стати універсальним і природним способом буття людини. Численні наукові дослідження різних часів свідчать про безкрайні креатині можливості дошкільного дитинства, тому провідна психолого-педагогічна проблема виявляється в тому, щоб створити ці сприятливі умови стимулювання і спрямування розвитку особистості. Розвиток творчого мислення відбувається у процесі навчання і виховання. Воно формується в процесі взаємодії зі світом, через оволодіння в процесі навчання змісту матеріальної і духовної культури, мистецтва. Тому є можливість говорити про навмисному, цілеспрямованому формуванні творчого мислення, про системному формуючий вплив. Важливу роль у підготовці до творчої праці відіграє заклад дошкільної освіти. Саме в цьому віці полягає психологічна основа для такої діяльності. Розвиваються уява і фантазія, творче мислення, виховують допитливість, активність, ініціатива, формуються вміння спостерігати й аналізувати явища, проводити порівняння, узагальнювати факти, робити висновки, практично оцінювати діяльність. Починають складатися і диференціювати інтереси, схильності, формуються потреби, що лежать в основі творчості. Розвиток творчого мислення невіддільне від формування виконавських умінь і навичок. Чим різнобічне і досконаліше вміння і навички у людини, тим багатше його фантазія, реальніші задуму. Дбаючи про розвиток творчих здібностей у дітей, залучаючи їх до творчої праці, ми створюємо необхідні умови для розвитку всіх без винятку психічних якостей у дітей. Також залучення їх до творчої діяльності розкриває перед ними горизонти людських можливостей і сприяє правильному визначенню свого місця на широкому полі власних знань, умінь і здібностей. Загалом, ідея розвитку творчих здібностей індивіда, як тільки що було сказано, відповідає його інтересам, так і загальнодержавним інтересам та інтересам людського суспільства взагалі. Насамперед, творча особистість значно краще й легше пристосовується до побутових, соціальних і виробничих умов, ефективніше їх використовує та змінює відповідно до власних уподобань, переконань тощо. Питання творчого розвитку дитини на сучасному етапі залишається актуальними і цікавими для дослідників тому і зумовило вибір теми дослідження: «Формування творчих навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої праці». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати і практично дослідити формування творчих навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої праці. Завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми формування творчих навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої праці. 2. Розкрити психологічні особливості дітей старшого дошкільного віку. 3. Визначити критерії, показники та діагностувати рівні сформованості творчих навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої праці. 4. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність впровадження методики формування творчих навичок засобами художньої праці у старших дошкільників. Об’єкт дослідження: процес формування творчих навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої праці. Предмет дослідження: методика формування творчих навичок у дітей старшого дошкільного віку. Для досягнення поставленої мети, вирішення завдань використано такі методи дослідження: теоретичні (вивчення, аналіз та узагальнення науково-педагогічної літератури з представленої проблематики); емпіричні: діагностичні (тестування, порівняння); обсерваційні (педагогічне спостереження); педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний) з метою визначення рівня сформованості мовлення у дітей cтapшого дoшкiльного віку.
Інші роботи з даної категорії: