0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відтворення музичної форми в рухах анатомічних вправ (ID:575467)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Музична педагогіка, джерела її вивчення ................................................. 3-4 3. Загальні методи музичного виховання ...................................................... 4-5 4. Методи організації музично-естетичної діяльності ................................. 5-6 5. Музика як важливий елемент хореографічного твору ............................. 6-7 6. Темп та деякі прийоми виконання руху відповідно до музичного супроводу ...................................................................................................... 7-9 7. Розвиток музично-рухової творчості дітей ............................................. 9-10 8. Висновки ................................................................................................... 10-11 9. Список використаних джерел ...................................................................... 12
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ «Музика як невербальна основа танцювального твору, визначає його зміст, образи, драматургію. Проникнення в суть музичного твору. Балетмейстерський аналіз мелодійного і ритмічного побудови музичної фрази, її динамічних відтінків. Злиття музичної і танцювальної фрази. Чотиристороння виразність музичного звуку (висота, тривалість, тембр, гучність), визначальна образність музичного твору як в цілому, так і окремих його частин. Танець намагається орієнтувати форму і змістовність музичного звуку на свою образність рухів тіла, на властиві обом мистецтвам темпи, ритмічні малюнки, інтонації і т.п. Якщо виразність музичного звуку в танці представляти у вигляді системної організації, то системоутворюючим властивістю тут повинна буде виступати кінетика виконуваних під дану музику танцювальних рухів (неважливо, будь то рухи вільно-пластичні, побутові, народні, класичні, джазові та ін.) Дане судження важливо для подальшого розуміння досконалого синтезу всіх компонентів-мистецтв у танцювальному творі. Традиційна танцювальна музика своїм метроритмом (вальси, польки, мазурки і пр.) відповідає основним крокам побутових танців. Що ж до мелодійної, інструментальної, структурної виразності, то вона в побутовому танці, як правило, не відбивається. І це вже становить проблему. Професійне мистецтво танцю, особливо в останньому столітті, прагне дуже тонко і влучно «вичитувати» музичну тканину, її змістовну образність. Тому майстри останнього століття досить часто беруть для своїх хореографічних постановок музику самостійну, не призначену для танцю в задумі композитора. Вони вважають, що своєю образністю вона цілком відповідає виразним можливостям сучасного танцювального мистецтва.
Інші роботи з даної категорії: