0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Головні ознаки сучасних педагогічних технологій (ID:575469)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Сутність поняття «Педагогічна технологія» ............................................. 3-4 3. Класифікація педагогічних технологій ...................................................... 4-7 4. Ознаки технологічності освітнього процесу. Структура педагогічної технології ...................................................................................................... 7-9 5. Головні ознаки педагогічної технології ................................................... 9-11 6. Висновки ................................................................................................... 11-12 7. Список використаних джерел ...................................................................... 13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Сучасна вітчизняна педагогічна теорія розглядає навчання і виховання в єдності. Це передбачає не заперечення специфіки навчання і виховання, а глибоке пізнання сутності, функцій, організації, засобів, форм і методів навчання і виховання. У дидактичному аспекті єдність навчання і виховання проявляється в спільності мети розвитку особистості, в реальному взаємозв'язку навчальної, розвиваючої та виховної функцій. Цей дидактичний аспект і послужив умовою для накопичення акредитуючого досвіду. Освітній аспект навчання, як відомо, пов'язаний з розширенням обсягу засвоюваного змісту, що розвиває - зі збільшенням числа і ускладненням характеру зв'язків, установлюваних у свідомості учня, між елементами змісту. Виховний аспект пов'язаний з цілеспрямованим формуванням особистісного ставлення до цього змісту і до суспільства в цілому. Для розвитку учня, залученого в освітній процес, характерно взаємодія між педагогічними умовами і активною реакцією на них особистості школяра. Цьому присвячена позакласна робота, описана в досвіді. Зв'язок навчання і виховання з погляду організації діяльності визначається тим, що у вихованні головне - набуття вихованцями особистого життєвого досвіду, позитивних духовних вражень. Цьому і сприяє, на наш погляд, глибока інтеграція предметів гуманітарного циклу та позакласної роботи.
Інші роботи з даної категорії: