0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Індивідуальність дитини та її інтереси як вихідні позиції Монтессорі-методу (ID:575475)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 13
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Марія Монтессорі та її внесок у становлення світової педагогіки ......... 3-5 3. Поєднання дисципліни і свободи за методом Марії Монтессорі ............... 5 4. Основні принципи Монтессорі-педагогіки ............................................... 5-7 5. Особливості занять за методикою Монтессорі ......................................... 7-9 6. Правила взаємозручного співжиття ......................................................... 9-10 7. Особливості трудового виховання: робота як гра ...................................... 11 8. Висновки ................................................................................................... 11-12 9. Список використаних джерел ...................................................................... 13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Сьогодні у світі практикується величезна кількість різноманітних виховних систем. Всі вони орієнтовані на те, щоб виростити з дитини і розвинену гармонійну особистість, але кожна йде до цієї мети своєю дорогою. Неважко помітити, що в наш час з'являється все більше й більше дитячих дошкільних освітніх установ, що мають певний профіль. Здебільшого це стосується приватних закладів, однак певне профілювання все частіше можна зустріти й у державних дитячих закладах. Існують мовні, музичні та художні дитячі садки, а також ті, що організовані згідно з принципами, розробленими видатними педагогами. До останніх можна віднести «монтессоріанські» дитячі садки, які все більше користуються популярністю. В педагогіку італійський лікар Марія Монтессорі прийшла, познайомившись з працями французького лікаря і педагога Едуарда Сегена. Він припустив, що діти з особливостями в розвитку відрізняються від «нормальних» тільки тим, що позбавлені природної ініціативності, яка може бути повернута за допомогою спеціального стимульного матеріалу. Цю ідею, та й самі стимульні матеріали, Марія Монтессорі і поклала в основу роботи з дітьми, яких в її час, не диференціюючи діагноз, називали ідіотами. Результати перевершили всі очікування: через два роки вважаються безнадійними діти не тільки навчилися читати і писати, але і виграли шкільну олімпіаду в Римі, де брали участь і так звані «нормальні» діти. Успіх надихнув Монтессорі, і вона вирішила серйозно зайнятися педагогікою. Будучи лікарем, вона виходила із зрозумілих їй біологічних аналогій: перебуваючи в утробі матері, дитина знаходиться в безпеці і отримує все необхідне для свого розвитку; в момент народження він відчуває серйозний стрес, який може негативно відбитися на його особистості. Після народження кількість таких негативних впливів зростає. Значить, треба убезпечити малюка від них і зайняти його діяльністю, розвиваючої його природні здібності. Для цього Монтессорі запропонувала створити спеціальну середу, відмінну як від домашньої, так і від казенної обстановки традиційного класу. З'явившись 100 років тому, система Монтессорі, орієнтована на розвиток дітей, удосконалювалася і завойовувала світ.
Інші роботи з даної категорії: