0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мета раннього розвитку і виховання дітей за системою Г. Домана (ID:575487)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Ранній розвиток дитини .............................................................................. 3-4 3. Постать Гленна Домана у світовій педагогіці ........................................... 4-5 4. Концепція Гленна Домана ........................................................................... 6-8 5. Педагогічні технології Г. Домана: навчання читання та математики... 8-10 6. Висновки ................................................................................................... 10-11 7. Список використаних джерел ...................................................................... 12
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ У ранньому віці відбуваються істотні зміни в розвитку дітей. Уже на першому році життя дитина здатна брати й утримувати предмети, а пізніше робити ряд різнома¬нітних дій — тримати чашку та пити з неї, їсти ложеч¬кою, закривати та відкривати коробки, нанизувати на стержень кільця й багато іншого. До двох-двох з по¬ловиною років дитина добре ходить, бігає, може виби¬ратися на невелике підвищення й сходити з нього. У ранньому дитинстві діти набувають уміння розрізня¬ти предмети за їх зовнішніми ознаками (формою, вели¬чиною, кольором тощо). У ранньому віці дитина оволодіває величезним надбан¬ням людства — мовою. На другому році вона розуміє звернену до неї мову, сама починає розмовляти й до трьох років майже вільно розмовляє з людьми, що її оточують. Цей бурхливий процес розвитку не відбувається сам по собі, тільки завдяки природним можливостям організму (спонтанно), як це стверджують деякі буржуазні вчені. Нормальне визрівання вищої нервової діяльності — не¬обхідна умова повноцінного розвитку дитини. Але тільки природних задатків для цього не досить, потрібний до¬датковий вплив з боку людей, які виховують дитину. Тому для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти в Україні характерна широка наявність у ньому інноваційних технологій та процесів.
Інші роботи з даної категорії: