0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічний зв'язок ДНЗ і сім'ї з питань формування елементарних навичок роботи з ІКТ у дітей дошкільного віку (ID:575504)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 14
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ............................................................................................................. 3-4 2. Впровадження ІКТ в освітній процес ДНЗ ................................................ 4-6 3. Комп’ютер як одна із сучасних технологій розвитку дитини-дошкільника................................................................................................... 6-9 4. Роль комп’ютера в житті дошкільника .................................................... 9-12 5. Висновки ................................................................................................... 12-13 6. Список використаних джерел ...................................................................... 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ), які проникають в усі сфери людської діяльності, забезпечують поширення інформаційних потоків у суспільстві і утворюють глобальний інформаційний простір. Невід’ємною і важливою частиною цих процесів є комп’ютеризація освіти. Зараз в Україні йде становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу, пов’язаними із внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватними сучасним технічним можливостям і сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство.Комп’ютерні технології покликані стати невід’ємною частиною цілісного освітнього процесу, значно підвищувати його ефективність. Тому рівень комп’ютеризації разом з кадровим і методичним забезпеченням навчального процесу є вирішальним показником оцінювання дошкільного закладу. Знайомство дитини з комп'ютером, частіше за все, починається зі спеціально куплених дорослими комп'ютерних інтерактивних дисків. І нині ринок пропонує безліч комп'ютерних програм для дошкільнят - аркад, квестів, стратегій, симуляторів. Такі програми називаються розважальними. Багато з них розроблені з комерційною метою і не відповідають психолого-педагогічним вимогам. Більш того, вони можуть завдати шкоди дитині, так як не ставлять інтелектуальних завдань, а стимулюють бажання змагатися і агресивність, розраховані на зовнішній ефект. Ці програми орієнтовані на стимуляцію емоцій дитини, викликаних відчуттям азарту і станом ейфорії, що досягається за рахунок яскравих анімаційних ефектів, специфічних звуків, високоякісної графіки, системи заохочень. За допомогою таких програм дитина потрапляє в світ, де все можна, все дозволено, не існує заборон і табу, де грають мають «кілька життів», їм надається можливість, при небажаному результаті почати все спочатку і прийти до вірного ходу можна методом проб і помилок . Потрапляючи в віртуальний світ, дитина відчуває себе вільним, легко і набагато більш захищеним, ніж в реальному світі. Це спокусливе почуття може сприяти розвитку комп'ютерної залежності. Результатом надлишкового занурення в комп'ютерні ігри може з'явитися поява таких якостей, як нездатність планувати і прогнозувати свої дії, доводити справу до кінця, концентруватися і регулювати свою поведінку. Освоєння дитиною різних видів традиційної гри створює базу для оволодіння комп'ютером. Занадто раннє введення комп'ютера в життя дитини може загальмувати і збіднити нормальний розвиток традиційних форм гри, що забезпечують повноцінне особистісне і психічний розвиток дошкільника. За думку психологів і фізіологів, дитини дошкільного віку найбільш доцільно залучати до роботи на комп'ютері за допомогою програм, що містять набір інтерактивних розвиваючих і навчальних завдань. Такі програми стимулюють інтелектуальну активність дитини, дозволяють без стресу припиняти роботу на комп'ютері через 10-15 хвилин. При цьому дитина встигає завершити завдання, отримати або побачити результат своєї діяльності, оцінку (або заохочення) з боку комп'ютера.
Інші роботи з даної категорії: