0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль педагога-організатора у формуванні навичок здорового способу життя учнів (ID:57946)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29 ст., 12 шрифт
Рік виконання: 2013
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ У ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ РОБОТІ 1.1. Зміст поняття «здоровий спосіб життя» 1.2. Методологічні засади, принципи та критерії формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя 1.3. Функції позанавчальної виховної роботи у формуванні навичок здорового способу життя учнів РОЗДІЛ 2. ДОСВІД ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА ПО ФОРМУВАННЮ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ 2.1. Характеристика основних форм роботи з учнями щодо формування навичок здорового способу життя 2.2. Досвід виховної роботи по формуванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: