0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

25 творчих робіт (ID:582)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 25
Рік виконання: 2007
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
1. Розробити метод. рекомендацію піонерам, скаутам, пластунам та інш. З проведення конкретної форми суспільно-корисної справи (рейд, трудовий десант, вечір, ярмарок). 2. Як розум. Слова Ушинського: «Педагогіка – не наука, а мистецтво, - найширше, складне, найвище і найнеобхідніше з усіх мистецтв.» 3. Порівняти учительську професію з іншими професіями у суспільстві. 4. Повідомлення про кращого вчителя школи. 5. Учитель – не професія, а покликання людини. Обґрунтувати. 6. Школа і професія у 21ст 7. Сухомлинський: «У навчанні і вихованні підрост. Покоління головне місце належить вчителю-вихователю». 8. Як вваж., вчителю треба знати лише свій предмет чи багато предметів, чи обов’язково мати хобі вчителю? 9. Повідомлення про роль самовиховання (самоосвіти) у житті педагога. 10. Проаналізувати досвід організації розвитку дітей у сім’ї Нікітіних ( «Ми, наші діти та онуки», «Сходинки творчості чи розвиваючі ігри»). 11. Запропонуйте методику виховання та навчання дітей 6-річного віку у Школі Радості В.Сухомлинського( «Серце віддаю дітям»). 12. Слова Гейне: «Кожна людина – це світ, який з нею народжується і вмирає.» 13. Досвід розвитку творчих здібностей у дітей Павлишської середньої школи. 14. Чому Сухомлинський назвав книгу «Серце віддаю дітям»? 15. Які методи виховання Сухомлинський застосовував у Павл. Сер. Школі? 16. Які методи виховання застосовував Макаренко у вихованні безпритульних дітей? 17. Порівняти підходи до формування колективу і особистості Макаренка, Сухомлинського. 18. Проаналізувати передовий пед. Досвід вчителя-філолога однієї із шкіл Житомира(«Окрилені творчістю»). 19. Підібрати критерії, за якими можна визначити пед. рівень вчителя. 20. Напрями науково - пед. досліджень , які є найбільш актуальними у сучасній школі. 21. Важкі діти, обдаровані діти – в чому проблема їх розвитку. 22. Проаналізувати передовий досвід одного з видатних педагогів України(Ващенко, Русова, Огієнко, Духнович). 23. В чому полягає філософія освіти Коменського. 24. Проаналізувати проблему сучасної школи в ринкових умовах. 25. Новаторські педагогічні ідеї К.Д.Ушинського.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: