0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ про проходження ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ 3 (ID:619712)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….....4 Методична розробка лекційного заняття ……………………………..…….......6 Методична розробка семінарського заняття…………………………………...23 Аналіз проведеного лекційного/семінарського заняття під час взаємовідвідування………………………………………………………………29 Висновки…………………………………………………………………………31 Список використаних джерел…………………………………………………..32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП «Допомогти людям допомогти собі» — гасло соціальних працівників. Соціальна робота — визнана в усьому світі назва спеціальності, основою якої є прояв гуманного ставлення людини до людини. Вона відрізняється від філантропії, благодійництва та подібних різновидів діяльності своєю орієнтацією не тільки на допомогу у розв'язанні проблем особистості чи соціальної групи, але й на розвиток у них техніки подолання труднощів і вироблення навичок самодопомоги. У суспільному житті більшості країн світу соціальні працівники відіграють значну роль у плануванні, реалізації, оцінці та науковому вивченні соціальних програм, розрахованих на підтримку найрізноманітніших груп населення. В системі підготовки педагога важливе місце належить педагогічній практиці. Вона є зв’язуючую ланкою між теоретичним навчанням майбутніх педагогів та їх самостійною роботою в навчальних закладах, надає досвід педагогічної діяльності. В період проходженням педагогічної практики переді мною як студентом практикантом стоїть головна мета - це узагальнення, систематизація і поглиблення загально-педагогічних знань, умінь і навичок, підготовка до виконання усіх функцій педагога з соціальної роботи, а також реалізації системи навчально-виховної роботи зі студентами. Перший тиждень практики є ознайомчим для студента практиканта, який передбачає організацію навчально-виховної роботи в навчальному закладі і в групі, також знайомство зі студентами групи. Протягом останніх п’яти тижнів студент практикант готується до занять, проводить їх, звичайно узгодивши їх з викладачем предметником і груповим методистом. Також має відвідати заняття інших студентів – практикантів. Я проходив педагогічну практику на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. Під час педагогічної практики я планую провести лекцію, семінар та практичне заняття з дисципліни Соціальна робота. Основними цілями проходження практики є: - закріплення на практиці теоретичних знань по педагогіці та методики; - отримання цілісного уявлення про педагогічну діяльність в рамках учбового закладу; - розвиток власних педагогічних здібностей; - оволодіння сучасними технологіями навчання і виховання; - освоєння методики викладання лекцій, семінарів та практичного заняття. Завдання: - набути безцінного практичного досвіду і навиків роботи з колективом; - поглибити свої знання в педагогіці; - сформувати уміння по організації продуктивної взаємодії зі студентами на заняттях і зовні них (встановлення особистих контактів, навики співпраці, діалогового спілкування і т.п.); - сформувати уміння грамотно розподіляти час лекції і навантаження, відповідно до рівня знань як в групі, так і окремих студентів.
Інші роботи з даної категорії: