0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ (ID:624605)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………..................................................................…………………….3 1. КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ БАЗИ ПРАКТИКИ…..………................................…………………..5 2. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО КОНТИНГЕНТУ…………………….........................8 3. КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВІДВІДАНИХ ЗАНЯТЬ…………….………..…............................12 3.1 Аналіз відвіданого уроку №1.………………………………...............................................……….….12 3.2 Аналіз відвіданого уроку №2………………………….............................................………………...14 4. ВИКЛАДАЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ……………..……………...........................................………………..17 4.1 Урок № 1«Фінансова система України»…………......................................…………………....17. 4.2 Урок №2«Фінансовий ринок та фінансові посередники»……................……..24 4.3 Урок №3«Фінансова система і фінансовий ринок (узагальнюючий урок)»…………………………………………………………..............................................................................………….…30 ВИСНОВОК………………………..………...…………………………………..............................................................….34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……….….......……..................................………..………..35 ДОДАТКИ……………………….……………………………………................................................................…..…….….36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі розвитку соціально-економічних відносин особлива роль відводиться шкільній економічній освіті, яка покликана на формування економічного мислення, навичок раціональної економічної поведінки, розвитку підприємливості, створення передумов для подальшого професійного навчання та ефективної практичної діяльності молоді. На сьогодні потреба в економічній освіті обумовили вивчення основ економіки в усіх навчальних закладах України. Базова економічна освіта, її якість та результати сьогодні є одним з ключових питань в українському освітньому просторі, бо завдяки їй підвищується рівень сформованості ключових компетентностей учнів. Економічна освіта покликана сформувати в учнях не тільки знання, діловитість, підприємницькі здібності, а й економічну культуру. Економічна освіта сприяє розвитку економічного мислення на основі глибокого розуміння економічних процесів. У свою чергу, це дає можливість аналізувати факти та явища економічного життя, фактори і способи вирішення економічних завдань. Економічна освіта тісно пов’язана зі створенням власної ефективної економіки. Економіка як жива система, особливий простір, в якому постійно перебуває кожний з нас, є системою знань, необхідних для формування економічного мислення, поведінки і культури, що досягається в процесі отримання економічної освіти. Актуальність шкільної економічної освіти зумовлена змінами в економічній системі нашої країни. Концепція сучасної школи звертає увагу на те, що сьогодні випускників треба наділяти не стільки конкретними знаннями і навичками, скільки закладати в них базу творчого мислення і культури. Саме це створює умови для всебічного розвитку особистості, що пристосована до самостійного життя в умовах ринкової економіки. Економічні знання, отримані учнями дозволятимуть аналізувати економічну інформацію, орієнтуватися в економічних програмах уряду, вступати у цивілізовані відносини і приймати економічно виважені рішення, а також раціонально сприймати реалії сьогодення, робити зважені та раціональні висновки. Мета даної роботи полягає у застосуванні теоретичних знань, набутих під час вивчення предметів психолого-педагогічного курсу, в умовах навчального закладу та одержання певного досвіду в роботі з аудиторією, враховуючи її особливості, а також використання методів, прийомів і форм навчання на практиці, формування практичних вмінь та навичок. Основними завданнями економічної освіти у середній школі є: • засвоєння учнями систематизованих економічних знань, умінь і навичок економічної діяльності; • спрямування на вироблення економічної свідомості, світогляду, поглядів і переконань; • розвиток економічного мислення; • формування економічно культурної особистості; • формування стійких навичок свідомої економічної поведінки і мислення, позитивних особистих рис, вироблення активної життєвої позиції; • розвиток пізнавального інтересу до проблем економіки, постійної потреби в економічних знаннях, соціальна адаптація дитини. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана окрім основної спеціальності надає змогу отримати додаткову спеціальність – викладача економіки. Проходження практики є завершальним етапом у вивченні цілого комплексу психологічно-педагогічних дисциплін, знання з яких застосовувалися під час її проходження. Основними умовами ефективності педагогічної практики є її теоретична обґрунтованість, освітній і виховний характер, комплексний підхід до змісту та організації практики, а також систематичність у проведенні. РОЗДІЛ ІІІ КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВІДВІДАНИХ ЗАНЯТЬ 3.1 Аналіз двох відвіданих занять керівника з бази практики. Під час проходження практики я відвідала 2 уроки з дисципліни «Економіка». Викладач – вчитель географії та економіки БНВО «Ліцей-МАН» Редько О.М. Аналіз відвіданого уроку №1 Я відвідала урок в 41 групі з дисципліни «Економіка», який відбувся 10.11.2017 року. Викладач Редько О.М. Тема уроку: «Витрати та прибуток підприємств». Мета уроку: з’ясувати економічний зміст бухгалтерських, економічних, постійних, змінних, граничних витрат, бухгалтерського й економічного прибутку; навчити аналізувати діяльність підприємства за допомогою показників бухгалтерського та економічного прибутків; розвивати первинні вміння обчислювати прибутки підприємства; виховувати уважність, аналітичне й економічне мислення. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент. Підготовка учнів до уроку. Було здійснено оперативний початок уроку. II. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності. Вчитель провела короткий опис теми, в якому зазначила всі аспекти актуальності даної теми, і створила сприятливий клімат у класі. Залучила учнів до дискусії. (4 хв.) III. Вивчення нового матеріалу. На викладання нового матеріалу було витрачено 25 хв. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів. Вчитель чітко формулював запитання, мотивував оцінку та заохочував учнів до колективного обговорення. Вчитель опитав 9 учнів, з яких 6 отримало відмінну оцінку, 2- добре, 1 – задовільну. (10 хв.) V. Підсумок уроку. (5 хв.) IV. Домашнє завдання. (1 хв) Аналіз викладацької майстерності: Урок проходив у вигляді міні-лекції, на якій викладався новий матеріал. Учитель продемонструвала бездоганне глибоке знання даної теми. Перед тим, як викласти тему, викладач підкреслив її актуальність. Новий матеріал викладався дуже жваво, викладач активізував діяльність учнів шляхом привернення їх уваги до обговорення зазначеної теми, задаючи навідні запитання. Аналіз поведінки вчителя та учнів: У цілому можна сказати, що викладач показав себе висококваліфікованим фахівцем. Редько О.М. уміє володіти класом, тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. Стиль, манера спілкуватись, зовнішній вигляд – все вказувало на те, що викладач відмінно підготувався до заняття, а також про досвід проведення уроків. У свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані , відчувалася повага до вчителя і одне до одного . На уроці і учні, і викладач отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізналися багато нового і корисного. Аналіз методів та прийомів навчання: Олена Миколаївна має почуття міри у використанні різноманітних методів навчання. Її мова переповнена різними науковими термінами, які вона пояснює простими доступними словами та визначеннями, тому матеріал є легким для сприйняття учнями. Серед словесних форм навчання вона використовувала розповідь та пояснення. Серед практичних методів: вправи, практичні роботи, а саме задачі. Серед наочних методів: ілюстрації , такі як схеми, таблиці, графіки. Серед сучасних активних методів навчання вчитель використовує дискусію. Даний метод сприяє активності учнів під час розгляду різноманітних цікавих проблемних питань. Також пояснення нового матеріалу здійснювалося під супровід мультимедійної презентації, що активізувала зорову пам'ять учні. Висновки та пропозиції викладачеві: Мета уроку досягнута повністю, урок ефективний. Структура проведеного уроку відповідає його типу – урок засвоєння нових знань. На І етапі (організаційному) слід відзначити оперативність вчителя, швидке включення та зосередженість учнів у діловий ритм уроку. Проведено роботу по психологічному налаштуванню учнів до уроку. Зверталася увага вчителя на зібраність, організованість, стриманість учнів. На ІІ етапі ( мотивація навчальної діяльності) вчитель ознайомив з темою і метою уроку, звернув увагу на важливість вивчення нового матеріалу, вміло показав, чого учні мають навчитися. Матеріал, який вивчався на уроці, пов’язав із оточенням учнів у повсякденному житті. Проводячи ІІІ етап (вивчення нового матеріалу), було вміло здійснено виклад нового матеріалу із застосуванням інформаційних технологій, була представлена презентація з теми: «Витрати та прибуток підприємств». На ІV етапі (закріплення нового матеріалу) учитель використала бліцопитування, які вимагали активної розумової діяльності, спонукав учнів доповнювати, уточнювати, виправляти, знаходити інше рішення. На V етапі (підсумок уроку) вчитель зробила висновок розглянутої теми, акцентуючи увагу на головних її аспектах.
Інші роботи з даної категорії: