0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ УРОКУ ЧИТАННЯ У 3 КЛАСІ (НУШ) (ID:640625)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2020
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ТЕМА уроку: Мар’яна Савка. Вірш «Запах Різдва». КРИТЕРІЇ АНАЛІЗУ: А) Тип і структура уроку: 1. Доцільність вибору типу і структури уроку. 2. Наявність усіх структурних елементів. 3. Відповідність теми уроку з тематичним плануванням. 4. Правильність формулювання і дотримання мети уроку. 5. Раціональне використан-ня часу на уроці 6. Методична правильність оцінювання знань учнів. 7. Логічна завершеність етапів уроку. Проведення підсумків. Б) Зміст уроку, методи і прийоми навчання: 8. Загальна організація уроку. Дотримання санітарно-гігієнічних норм. 9. Зміст уроку. 10. Наявність мотивації навчальної діяльності. 11. Наявність активізації пізнавальної діяльності. 12. Якість перевірки домашнього завдання. 13. Наявність диференційованих завдань. 14. Забезпеченння міжпредметних зв’язків. 15. Доцільність дібраного матеріалу та завдань для учнів. 16. Доцільність і ефективність методів і прийомів навчання. 17. Доцільність добору принципів навчання. 18. Добір форм роботи на уроці. 19. Наявність дидактичних матеріалів, ТЗН. 20. Рівень володіння учителя навчальним матеріалом. 21. Способи виправлення учителем уччнівських помилок 22. Реалізованість запланованої мети уроку. 23. Підведення підсумків та оголошення домашнього завдання. В) Поведінка учителя та учнів на уроці: 24. Дотримання учнями дисципліни на уроці. 25. Уміння учителя зацікавити школярів. 26. Відповідність темпу уроку віку учнів. 27. Наявність сприятливої навчальної атмосфери у класі. 28. Правильність мовлення учителя. ОФОРМЛЕНО У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ!
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1 ФРАГМЕНТ Критерій аналізу: 11. Наявність активізації пізнавальної діяльності. Відповідні елементи уроку: Учитель забезпечувала пізнавальну діяльність постійно. Загадувала загадки, спиралася на учнівський життєвий досвід, запитуючи: «А чи було таке у вас?», «Які інші свята, що відзначають у твоїй родині, теж мають свій колір, смак і запах?» Під час повідомлення біографії сучасної поетеси Мар’яни Савки учителька створювала проблемні ситуації. Наприклад: «Як ви думаєте, яку книжку могла б написати М. Савка?». Дітям було цікаво подумати над цим. Оцінка: + Що я візьму для себе: Хочу навчитися влучно ставити запитання та швидко орієнтуватися по ситуації. Зрозуміла, що важливо також підбирати такі запитання, які активізують творчу уяву, креативність та пов’язані з життєвим досвідом учнів. 2 ФРАГМЕНТ Критерій аналізу: 18. Добір форм роботи на уроці. Відповідні елементи уроку: Учителька надавала перевагу фронтальній формі роботи. Вона зосереджувала увагу лише на учневі, який відповідає. Спостерігалася інколи неувага до відповіді з боку інших учнів, втручання у відповідь. Була одна групова робота. Оцінка: - Що я візьму для себе: Зрозуміла, що групова і парна форми роботи дуже важливі, оскільки їх мета заключається у подовженні часу мовлення кожного учня на уроці, подоланні мовного бар'єру та страху перед помилками.
Інші роботи з даної категорії: