0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ УКРАЇНИ НАПРИКІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ (ID:66274)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 100
Рік виконання: 2011
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ 1.1. Історіографія проблеми та джерела дослідження 1.2. Категорійно-поняттєвий апарат дослідження та сутнісна характеристика індивідуалізації навчання на сучасному етапі Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ УКРАЇНИ НАПРИКІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ 2.1. Становлення індивідуалізації навчання в контексті розвитку шкільної освіти в Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ століття 2.2. Становлення індивідуалізації навчання у вищій освіті України у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – початок ХХ століття) 2.3. Розвиток теорії індивідуалізації навчання в Україні в досліджуваний період 2.4. Шляхи використання досвіду минулого Висновки до другого розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: