0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теорія і практика застосування комп'ютерних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи (ИВРИТ) (ID:66275)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 85
Рік виконання: 2010
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Застосування комп’ютерних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи 1.1 Теоретичні проблеми застосування комп’ютерних та мультимедійних технологій у молодших класах загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням івриту та єврейських традицій. 1.2 Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології у початкових класах єврейських загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням івриту та єврейських традицій. 1.3 Сучасні адаптивні і інтелектуальні освітні системи на основі Інтернет 1.4 Особливості застосування комп’ютерних та мультимедійних технологій у початкових класах загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням івриту та єврейських традицій. 1.5 Методика мультимедійної презентації уроку з івриту на тему: «Ту-Бі-шват» - «Частини дерева. Однина та множина іменників». Висновки до першого розділу 59 Розділ 2. Дослідно – експериментальна перевірка ефективності методики використання мультимедійної презентації уроку з івриту у початкових класах загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням івриту та єврейських традицій. 2.1 Методика дослідно - експериментальної перевірки 2.2 Аналіз результатів перевірки ефективності методики Висновки до другого розділу Загальні висновки СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додаток 1 Додаток 2
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: