0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування художньо-естетичних сприймань літературних творів в 5-річному віці (ID:6682)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2010
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ I. ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема сприймання дітьми літературних творів в дослідженнях педагогів і психологів 1.2. Задачі дитсадка з ознайомлення дітей з художньою літературою 1.3. Зміст і методи навчання художньо-мовленнєвої діяльності дітей 5-ти річного віку Розділ II. ПОШУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА ЩОДО ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОЇ-ЕСТЕТИЧНИХ СПРИЙМАНЬ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ В 5-РІЧНОМУ ВІЦІ 2.1. Методика читання і аналізу художнього твору 2.2. Конспект заняття для середньої групи по сприйняття вірша В.Маяковського «Що таке добре, а що таке погано?» 2.3. Методика навчання виразності читання і образності мови 2.4. Конспект заняття по завчанню напам’ять вірша С.Єсєніна «Співає зима – аукає…» 2.5. Методика занять з переказу ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: