0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ РОДИННИХ ВЗАЄМИН (ID:834907)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ РОДИННИХ ВЗАЄМИН СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1 Роль та місце сім‘ї в процесі соціалізації особистості 6 1.2 Основні функції та ознаки родинних стосунків 8 1.3 Поняття «культури родинних відносин» та динаміка його змісту 11 1.4 Соціальні інститути, що опікуються проблемою збереження та виховання культури сімейних відносин Україні 13 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ З ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ РОДИННИХ ВЗАЄМИН 17 2.1 Форми і методи соціально-педагогічної роботи серед старшокласників щодо формування у них традиційних сімейних цінностей 17 2.2 Соціально-психологічна робота з коригування деформованих родинних стосунків 20 РОЗДІЛ 3. ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ З ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ РОДИННИХ ВЗАЄМИН 22 3.1 Аналіз методів соціально-педагогічної роботи серед старшокласників (на прикладі Чудейського ліцею 2 Чудейської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області) 22 3.2 Рекомендації щодо покращення соціально-педагогічної роботи серед старшокласників із формування культури родинних взаємин 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність і постановка проблеми. У сучасному світі, де відбувається стрімкий розпад традиційних цінностей через процеси урбанізації, технологізаціі життя, зріст індивідуалізації, автономізації і підвищенної конкурентності, сім'я, навіть в умовах трансфомації уявлень про її призначення, лишається тим соціальний інститутом, який має фундаментальну значущість для збереження цілісності суспільства, трансляції у майбутнє перевірених часом і досвідом ефективних патернів соціальної взаємодії. Соціально-економічні та політичні зміни, що розпочалися в Україні ще в середині 1990-х років ХХ ст., негативно вплинули не лише на матеріальне становище переважної більшості сімей, але й на виконання виховної функції батьків як важливого чинника сім’ї, а також на соціальний розвиток підростаючого покоління. Подальші процеси становлення ринкової економіки призвели до суттєвих зрушень: «…різкого зниження рівня життя, загрози безробіття, закриття багатьох підприємств, масових звільнень, трудової міграції, втрати усталених цінностей без належної заміни новими, що спричинило різке скорочення витрат домогосподарств на побутові та культурні потреби, зниження емоційного комфорту, погіршення, послаблення моральних норм, пропаганди хибних ідеалів» [1]. Останні роки додали нові фактори негативного впливу на характер родинних відносин: карантинні заходи під час пандемії, воєнні події на території України. У цьому контексті особливо важливо забезпечити формування культури родинних взаємин, особливо серед старшокласників. Шкільний вік – час, коли діти починають дорослішати, знаходити своє місце в житті та формувати свої власні цінності та погляди на світ. У такий період особистості важливо мати стійкі світоглядні орієнтири, серед яких – уявлення про родинні відносини. Має бути сформована потреба у створенні сім'ї, розуміння родинного середовища як простору, де панує любов, взаємоповага, де є умови для розвитку, де можуть надати підтримку та допомогу у складних життєвих ситуаціях. Тому питання щодо соціально-педагогічної роботи серед старшокласників з формування сімейної культури є актуальною проблемою, яка потребує уваги та системних наукових досліджень. Стан наукового опрацювання теми дослідження. Дослідження соціально-педагогічної роботи серед старшокласників з формування родинних взаємин здійснюються на різних рівнях – від окремих педагогічних пракик в окремих закладах освіти до регіональних та національних проектів. Один з напрямів досліджень – це розробка та апробація різних методик та програм, спрямованих на формування культури родинних взаємин серед старшокласників. Серед них багато зарубіжних проектів, впровадження яких дозволяє вести спостереження за їх ефективністю та особливостями реалізації в Україні. Наприклад, програма «Родинне виховання!» (Family Education Program), яка розроблена університетом Огайо (США) та передбачає проведення спільних занять для батьків та дітей, що мають на меті покращення комунікації в родині та формування взаєморозуміння.
Інші роботи з даної категорії: