0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціалізація дітей старшого дошкільного віку засобами дослідницької діяльності (ID:841775)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 64
Рік виконання: 2023
Вартість: 640
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Аналіз поняття «соціалізація» у психолого-педагогічних дослідженнях 1.2. Особливості соціалізації дітей старшого дошкільного віку 1.3. Значення дослідницької діяльності у процесі соціалізації дітей старшого дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Стан соціалізації дітей старшого дошкільного віку у закладі дошкільної освіти 2.2. Застосування експериментальної методики соціалізації старших дошкільників засобами дослідницької діяльності 2.3. Ефективність експериментальної роботи з соціалізації дітей старшого дошкільного віку Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом дослідження є процес формування соціалізації дітей старшого дошкільного віку. Предметом дослідження є дослідницька діяльність як засіб соціалізації старших дошкільників. Гіпотеза дослідження полягала в тому, що соціалізація дітей старшого дошкільного віку оптимізується за таких умов: 1) підтримка пізнавального інтересу дошкільника в процесі пошукової діяльності; 2) адекватна організація розвивального середовища для проведення пошуково-дослідницької роботи з дітьми дошкільного віку; 3) дотримання методичних засад у керівництві педагогом пошуково-дослідницькою діяльністю дошкільників щодо формування в них соціалізації старших дошкільників. Дослідження проводилось за допомогою кількох методів: 1) теоретичні: вивчення психолого-педагогічної літератури, аналіз, синтез, узагальнення, систематизація; 2) емпіричний: методи опитування (анкетне опитування, інтерв'ю), моніторинг; 3) Методи математичної статистики та обробки результатів дослідження. Наукова новизна та теоретична важливість дослідження полягає у:  визначенні сутнісних особливості соціалізації дітей старшого дошкільного віку шляхом аналізу наукових джерел;  характеристиці дослід діяльності як засобу формування у дошкільників соціалізації;  дослідженні та обґрунтуванні особливостей використання дослідницької діяльності у розвитку соціалізації особистості дітей старшого дошкільного віку. Практичний зміст дослідження полягає у практичному вивченні педагогічних умов використання дослідницької діяльності у формуванні соціалізації дітей старшого дошкільного віку, розробці методичних рекомендацій для вихователів щодо організації та використання дослідницької діяльності з питань соціалізації дітей старшого дошкільного віку, організації форм, методів і прийомів розвитку соціалізації дітей дошкільного віку в процесі дослідницької діяльності у природному середовищі для використання вихователями та використання у процесі професійної підготовки вихователів в умовах вищих навчальних закладів. Структура роботи: бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Інші роботи з даної категорії: