0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічні умови використання елементів арт-терапії при роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку (ID:854060)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 96
Рік виконання: 2022
Вартість: 5000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……….………………………………………………………………… 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АРТ-ТЕРАПІЇ ПРИ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ…..………………………………….. 12 1.1. Теоретико-історичні аспекти застосування методів арт-терапії при роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку……… 12 1.2. Арт-терапія як засіб розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку та корекції наявних у них порушень……. 29 Висновки до першого розділу……………………………………………… 44 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АРТ-ТЕРАПІЇ ПРИ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ…………………………………………………………………… 46 2.1. Характеристика комунального закладу освіти «Верхньодніпровська спеціальна школа» Дніпропетровської обласної ради» Кам’янського району Дніпропетровської області….…………… 46 2.2. Організаційно-методичний інструментарій та узагальнені результати вивчення педагогічних умов використання елементів арт-терапії при роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку………………………………………………………………….. 54 Висновки до другого розділу………………………………………………. 65 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АРТ-ТЕРАПІЇ ПРИ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ…………………………………….. 67 3.1. Структура проведення арт-терапевтичних занять з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку засобами соціально-педагогічної роботи…………………………………………………… 67 3.2. Соціально-педагогічні умови роботи з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку до занять з арт-терапії………………….. 80 Висновки до третього розділу……………………………………………… 85 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. 98 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – процес роботи з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – особливості використання арт-терапії в роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження особливостей використання елементів арт-терапії при роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку в умовах спеціального закладу освіти. Завдання дослідження: - розкрити теоретичні основи використання елементів арт-терапії в роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку; - виявити специфіку застосування методів арт-терапії в роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку; - емпірично дослідити особливості використання елементів арт-терапії в роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку; - розробити рекомендації з використання елементів арт-терапії при роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку.
Інші роботи з даної категорії: