0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ігрові форми й методи навчання інформатиці (ID:876157)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 47
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ Й МЕТОДІВ ПРИ НАВЧАННІ ІНФОРМАТИЦІ………………………..6 1.1. Роль та значення гри у навчальному процесі ……………………….6 1.2.Ігрові технології як вид педагогічних технологій ………………….13 1.3. Види ігрових методик ………………………………………………17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ Й МЕТОДІВ ПРИ НАВЧАННІ ІНФОРМАТИЦІ…………………………………20 2.1. Вимоги до проведення ігрових методик під час уроків інформатики………………………………………………………….…………..20 2.2. Рекомендації щодо застосування ігор на різних етапах уроку …..27 2.3. Ігри для різних етапів уроків ……………………………………….31 ВИСНОВОК……………………………………………………………...41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………..43 ДОДАТКИ………………………………………………………………..47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На теперішній час центральним у освітній системі є школяр, учень, його особистий і внутрішній світ. І через це, головним завданням учителя є правильно обрати саме ті потрібні методи і форми навчання, які будуть відповідними саме розвитку особистості школяра. Самим давнім способом навчання та виховання дитини вважається гра. Саме ігри при використанні в освітньому процесі є додатковим доповненням основних форм навчання в школі і допомагають активізувати сам процес навчання дітей. Саме через це гра є важливою в вихованні і навчанні. До питання застосування ігор в навчальній діяльності зверталось дуже багато дослідників. Сюди ми відносимо: Прутченков А.С., Виготський Л.С., Підкасистий П.І., Ельконін Д.Б., Рубінштейн С.Л. тощо. Саме ці дослідники найбільшу увагу приділяли питанню використання ігрової діяльності у навчанні та її ефективності. Гра – вважається досить важливою і організованою діяльністю дитини. Дитяча гра навіть в навчальній діяльності, а також і поза її межами залучає у дітей напруження розумових та емоційних сил. Саме через гру дитина може приймати рішення, і саме в грі у дитини виникає бажання перемогти, саме виникнення бажання перемоги зосереджує дитину і загострює їх розумову діяльність. Але діти навіть не замислюються над цим, для дитини гра – це перш за все цікаве заняття. . Саме через це гра має таку популярність серед вчителів, і саме тому все більше педагогів використовує гру у своїй діяльності. Не винятком тут є і учителі інформатики. При вивченні такого предмету, як інформатика, ми можемо помітити те, що серед дітей практика виходить на перший план відносно теорії. Використання в освітньому процесі ігрової технології досить відрізняється від використання педагогами інших методів і форм навчання, саме через те, що ігрова технологія дозволяє школярам бути особисто причетними до тих явищ, що вивчаються, а також дає учням можливість пережити певний час в «реальних» життєвих умовах. В нашій роботі ми хочемо розглянути ігрові технології, які відображаються, як певна діяльність вчителя при відборі розробленні, підготуванні гри, а також залученні дітей саме в ігрову діяльність, процес при якому відбувається гра, узагальнення висновків та результатів такої ігрової діяльності учнів на уроці. Перш за все перед тим, як внести ігрові технології до процесу навчання, варто визначити: який саме навчальний матеріал потрібно вивчати з використовуючи дану технологію; для яких саме учнів його варто використовувати; як пов’язати ігрову технологію з іншими засобами навчання; яку саме ігрову технологію варто вибрати і до якої теми є потрібно використати; як обрати гру, яка буде вирішувати відповідні поставлені навчальні завдання на кожному етапі уроку. Сьогоднішня потрібність в ефективному та швидкому вивченні такого предмету, як інформатика, а також ті причини, що були перелічені вище спонукали мене до вибору саме такої теми своєї роботи. Метою роботи є розроблення методичних рекомендацій при використанні на уроках інформатики ігрових технологій. Об'єктом роботи є – запровадження ігрових технологій у навчальний план та процес при викладанні інформатики у 5 класі.. Предметом роботи є – ігрові технології на різних етапах уроку інформатики. Відповідно до мети роботи нами було виділено такі завдання: - розглянути і проаналізувати літературу на задану тему роботи; - проаналізувати ті види та типи вправ при яких використовуються ігрові технології в практичній діяльності на уроках інформатики; - описати деякі ігри, які педагог може використовувати на різних етапах уроку інформатики в 5 класі. Щоб вирішити поставлені перед нами завдання ми використовували певний комплекс теоретичних методів дослідження. Таких як інтерпретація та узагальнення методичної, педагогічної та психологічної літератури; синтез та аналіз; педагогічно – соціальний аналіз. Науковою значущістю роботи є: дати певне наукове пояснення щодо того як використовувати ігровий підхід при проведенні уроків з інформатики в 5 класі; конкретизувати саме поняття ігрового навчання при проведенні уроків інформатики в 5 класі; також дати рекомендації для навчання інформатики школярів і використанню при цьому ігрових технологій.
Інші роботи з даної категорії: