0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів (ID:899446)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1.Пояняття та теоретичні основи проблеми розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів 1.1 Сутність досліджуваної проблеми у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній літературі 1.2 Молодші школярі як об’єкт дослідження педагогів та психологів 1.3 Пізнавальні інтереси – важлива складова розвитку особистості у молодших школярів Висновки до I розділу Розділ 2. Аналіз інтерактивних умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів 2.1 Система роботи вчителів початкових класів 2.2 Розвиток пізнавальних інтересів школярів в позаурочній діяльності 2.3 Роль батьків у розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Реформування загальної середньої освіти, Національна доктрина освіти України передбачають методологічну переорієнтацію процесу навчання, індивідуально-диференційований та особистісно орієнтований підхід до навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів, тому обрана тема є актуальною. Процес удосконалення системи освіти визначається багатьма аспектами, насамперед покращенням методичної підготовки вчителів, застосуванням ефективних методів навчання відповідно до вимог життя, забезпеченням школи сучасною навчальною літературою, технічними засобами навчання, методичною літературою, комп'ютерними класами. Якість, ефективність навчання і виховання підростаючого покоління зумовлені всією вчительською діяльністю, у процесі якої має бути забезпечений високий рівень викладання будь-якого предмета. У державних документах, які визначають зміст, характер і спрямованість реформи загальноосвітньої школи, чітко накреслено мету і завдання навчання та виховання в початковій ланці освіти: • закласти основи всебічного розвитку дітей; • забезпечити формування стійких навичок якісного читання, рахунку, грамотного письма, розвитку мовлення; • виховувати любов до землі, батьків, до традицій українського; • народу, до українського слова, до самостійного здобуття знань і суспільно корисної праці. Серед багатьох проблем початкової школи нової структури однією з найбільш складних і актуальних є формування і удосконалення навчально-пізнавального інтересу школярів, який є фундаментом розвитку особистості молодшого школяра в цілому. Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та практично апробувати формування у молодших школярів пізнавальних інтересів. Завданнями нашого дослідження є: 1) Висвітлити погляди педагогів та психологів з даної проблеми. 2) Проаналізувати досвід роботи вчителя початкових класів із розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів. 3) Виявити складові системи роботи вчителя з розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів. Об’єкт дослідження - розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів. Предмет дослідження - система роботи вчителя, спрямованої на розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури, історіографія), емпіричні (спостереження, метод інтерв’ю, тестування, анкетування). Наукова і практична значущість: теоретично дослідили та практично апробували систему роботи вчителя щодо розвитку пізнавальних інтересів. Структура роботи: робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: