0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування soft skills в учнів 3 класу засобами інтерактивних технологій навчання на уроках Я досліджую світ (ID:904997)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ «SOFT SKILLS» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ……..…………………………………………..………..6 1.1. Історія виникнення поняття «soft skills» в освіті………..…………..6 1.2. Педагогічні передумови використання методики «soft skills» на уроках початкової школи ………………………………………………..16 1.3. Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках «Я досліджую світ» ……………………………………………………..…26 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ «SOFT SKILLS» ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ………………………………………….32 2.1. Використання кейс-методу на уроках «Я досліджую світ»…………32 2.2. Використання ігрового методу на уроках природничого напрямку щодо формування «м’яких навичок» ………………..…………………….…………….35 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ «SOFT SKILLS» В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НУШ ………………………………………….…………45 3.1. Розробки уроків «Я досліджую світ» з використанням інтерактивних технологій ……………………………………………………………………..…45 3.2. Шляхи формування «soft skills» на уроках «Я досліджую світ» та аналіз результатів дослідження ……………………………………………………....60 ВИСНОВКИ………………………………………..……………………………...62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………..65 ДОДАТКИ …………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сучасний етап суспільного розвитку характеризується динамічними інноваційними процесами, змінюється погляд на сукупність здібності та навиків фахівця ХХІ століття. Серед ключових навиків роботодавцями та майбутніми фахівцями розглядаються не когнітивні, а м’які навички, які не зможуть замінити, за умов глобальної інформаційної цифровізації, ніякі розумні роботи і тому їх затребуваність гостро актуалізується. Так, у 2016 році на Всесвітньому Економічному Форумі в Давосі в звіті «The Future of Jobs» був названий перелік універсальних умінь («soft skills»), що будуть найбільш затребувані на ринку праці в найближчі 20- 30 років і стануть основою для формування професіонала третього покоління. Останні дослідження ринку праці показують, що інтерес роботодавців до «soft skills» посилюється, 93% підприємців з 16 європейських країн вважають їх однаково важливими, як і професійні знання та вміння. Саме тому виникає необхідність починати їх формувати під час шкільного навчання, а саме з початкових класів Нової української школи. У роботі проводиться аналіз навичок, якими повинні володіти випускники початкової школи, досліджується поняття м’яких навичок (soft skills) та тверді навички (hard skills). До soft skills відносять адаптивність у мінливих життєвих ситуаціях, самостійність і критичність мислення, уміння бачити, формулювати проблему і знаходити шляхи раціонального її вирішення, усвідомлення того, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані в оточуючому середовищі, їх практичне застосування, здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити, уміти працювати з інформацією, бути комунікабельним, уміти працювати в команді, уміти самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, свого культурного рівня. Розглядаються здібності «4 К» як пріоритетний напрям формування soft skills на уроках «Я і світ» в початкових класах, такі як креативність, критичне мислення, комунікація. Окреслено потенціал навички «креативність» для учня та вчителя. Креативність на уроках «Я і світ» початковій школі можна підвищувати, використовуючи когнітивні вправи на зразок мозкового штурму (швидке вигадування ідей) і віднаходження справжньої суті проблеми. Аналіз останніх досліджень і публікацій показали, що теоретичні основи сутності поняття «soft skills» розглядали такі науковці як О. Барінова, О. Абашкіна, Є. Гайдученко, О. Марушев, В. Давидова, О. Сосницька та ін.; методи організації формування та розвитку цих навичок досліджували Б. Всесвятський, І. Плотніков, А. Склерянко, В. Шипілов та ін.; технології розвитку soft skills у позанавчальній діяльності розривали такі дослідники як С. Бацунов, А. Далібожко, М. Мазниченко, Г. Папазян та ін. Отже, можемо стверджувати, що теорія та методологія розвитку «soft skills» є одним з актуальних напрямів наукових пошуків педагогів сучасності. Проте технології розвитку означених навичок у процесі навчання учнів початкових класів в сучасній педагогіці досліджено недостатньо. Мета роботи полягає у розробці, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності моделі розвитку «soft skills» здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій на уроках «Я досліджую світ» у 3 класі. Для досягнення поставленої мети було визначено такі завдання: 1. Здійснити дефінітивну характеристику поняттєвого апарату дослідження та з’ясувати особливості розвитку «soft skills» здобувачів початкової освіти. 2. Дослідити можливості використання інноваційних технологій в освітньому процесі НУШ. 3. Розробити та теоретично обґрунтувати модель розвитку «soft skills» здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій. 4. Експериментально перевірити ефективність моделі розвитку «soft skills» здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій. Об’єкт дослідження – освітній процес в Новій українській школі. Предмет дослідження – шляхи формування «soft skills» у здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій при проведенні уроків «Я досліджую світ». Методи дослідження: теоретичні  аналіз психолого-педагогічної, методичної літератури з досліджуваної проблеми, проектування результатів і процесів їх досягнення на різних етапах пошукової роботи; емпіричні  методи збору інформації: бесіди, анкетування, вивчення педагогічної документації, педагогічний експеримент для перевірки ефективності впровадження розробленої моделі; методи математичної статистики  ранжування, математична і статистична обробка отриманих упродовж дослідження результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що вперше розроблено, теоретично обґрунтовано, впроваджено та експериментально перевірено шляхи формування «soft skills» здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій на укоках «Я досліджую світ»; уточнено перелік «soft skills» здобувачів початкової освіти; досліджено можливості використання інноваційних технологій для розвитку «soft skills» здобувачів початкової ланки. Практичне значення одержаних результатів полягає у впровадженні в освітній процес Межівського аграрного ліцею-інтернату Межівської селищної ради Дніпропетровської області моделі розвитку «soft skills» здобувачів початкової освіти засобами інноваційних технологій на уроках «Я досліджую світ». Основні положення та результати дослідження можуть бути використані в освітньому процесі початкової школи, а також при написанні курсових та магістерських робіт.
Інші роботи з даної категорії: