0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гейміфікація як ефективний засіб формування іншомовної лексичної компетентності учнів старших класів (ID:905837)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 85
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У НАВЧАННІ 7 1.1Загальна характеристика та сутність гейміфікації 7 1.2 Особливості використання гейміфікації в школі 13 1.3 Елементи та складові гейміфікації під час навчання іноземній мові в старших класах 17 Висновок до розділу 1 22 РОЗДІЛ 2. ЗМІСТОВО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ 24 2.1Оцінка та інтерпретація результатів констатуючого етапу експерименту 24 2.2. Специфіка проведення формуючого етапу експерименту 38 2.3 Результати експериментальної роботи над формуванням іншомовної лексичної компетентності за допомоги гейміфікації учнів старших класів 47 Висновок до розділу 2 63 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69 ДОДАТКИ 79
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Гейміфікація - одне з найбільш актуальних напрямків розвитку освітніх технологій. Впровадження ігрових елементів у процес навчання сприяє пізнавальній активності учнів, формуванню інтересу до знань, розвитку навчальної мотивації та ініціативи. Гейміфікація в освіті - це процес поширення гри на різні сфери освіти, який дозволяє розглядати гру і як метод навчання і виховання, і як форму виховної роботи, і як засіб організації цілісного освітнього процесу. Об’єкт дослідження: сучасний освітній процес. Предмет дослідження: методи і прийоми гейміфікації освітнього процесу на уроках англійської мови в старших класах. Мета: провести дослідження гейміфікації як ефективного засобу формування іншомовної лексичної компетентності учнів старших класів Завдання: - надати загальну характеристику та сутність гейміфікації; - розглянути особливості використання гейміфікації в школі; - проаналізувати елементи та складові гейміфікації під час навчання іноземній мові в старших класах; - зробити оцінку та інтерпретацію результатів констатуючого етапу експерименту; - проаналізувати специфіку проведення формуючого етапу експерименту; - надати результати експериментальної роботи над формуванням іншомовної лексичної компетентності за допомоги гейміфікації учнів старших класів. Методологія. Методологічною основою для теоретичної частини дослідження послужили аналітичний і системний підходи до вивчення об’єкта дослідження. Для досягнення мети роботи, а також для виконання її завдань були використані різні методи наукового пізнання: метод індукції і дедукції, абстрагування, порівняльного аналізу та інші. Для емпіричної частини дослідження було обрано кількісний метод дослідження з використанням анкети. Як спосіб поширення анкети був обраний найбільш оперативний і доступний метод – онлайн-анкета. Відповідно до мети дослідження і поставленими завданнями робота має наступну структуру: - теоретична частина, в якій відображені концепції та особливості гейміфікації освітнього процесу та фактори розвитку гейміфікації; - практична частина, в якій відображені результати дослідження задоволеності гейміфікацією в освітньому процесі. Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел. Наукова новизна одержаних результатів В роботі було конкретизовано освітні можливості та уточнено дидактичний потенціал сервісів гейміфікації для їх використання у навчанні; розроблено та апробовано модель навчання учнів старших класах в умовах використання в освітньому процесі елементів гейміфікації. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні методичної системи навчання учнів старших класах на уроках англійської мови в умовах використання елементів гейміфікації в освітньому процесі, здатної підвищити інтерактивність та результати навчання. Апробація результатів дослідження.
Інші роботи з даної категорії: